10 - 11 April

Igår (torsdag 10/3) åkte jag, ayse och azar till ge-kås :D skoj de va :P jag köpte minst, som vanligt (A) på dit resan så pratade vi för det mesat om bögar .... trevligt, trevligt :D först när vi kom dit så hade vi problem med kunvagnarna, men tillslut fick vi en ;) vi gick runt och kollade lite .... sen så hittade vi saker ocht ing som vi skulle ha. jag och azar hittade varsin pyjamas som va likadana :D sen så hittade jag en vit tröja, och sen så ville azar också ha en. så hon tog en då, men när ayse ville ha en så fanns det inte i hennes storlek. synd bruden :O efter det så gick vi och käkade på burger king *mums,mums* azar beställde en kyckling sallad, men jag skulle mest ha kallat det för blad-sallad :s hon fick bara en skit liten bit kyckling. sen när vi sitter och äter, azar: men hallå.... är det inte sånt här grönt som man kan plocka han utanför...?! Haha så kul det lät :D sen så skulle jag och azar testa toan, alltså jag skulle bevisa att man kunde se igenom toa-dörren. asså det var glas-dörrar. smart eller vad :D
sen efter vi hade käkat så trodde vi att bussen skulle gå hem kl: 14.15 fast vi hade kollat fel så den gick 15.15
så vi satt där på en bänk och väntade, sen när det var 30 minuter kvar så sprang jag och ayse in på ge-kås igen för att köpa tuggumi xD sen åkte vi hem.

azar sov över hos mig torsdag - fredag så jävla skoj det var. länge sen man skrattade så mycket juh :) går ju inte 1 minut, sen knäcker vi oss. först på kvällen var vi ute på brunnsberg, där va även stéff, chrille, jennnie, agron, kenan burak m.f vi satt i en trappuppgång och pratade för det var för kallt ute xD sen stack vi hem till mig bara för att jag var tvungen att ta min medecin som jag hade glömt hemma. sen stack jag och azar ner till hajen för att köpa naturgodis. så jäkla gott de är :D när vi kom tillbaka hem till mig så bytade vi om till pyjamas, och satte oss sen i min säng och spelade UNO. hahaha, vi har alltid lika kul när vi spelar de :P

Azar skrattar mycket och ganska så högt.

Jag: Azar, scchy. Mamma har ju somnat 

Azar: Hahahahaha!

Jag: Hahahha, vet du att skrattar jävligt högt?!

Azar: Ja, men du skrattar så att det lålter!

Jag: Gör inte du de då?

Azar: Nej, jag skrattar bara högt!
Båda: Hahaha!
efter att vi hade spelat det så satte jag mig lite vid datan så länge azar låg och kollade på tv. chattade mest med patrik den knäppisen :P azar kollade på wild boys. efter det så la jag mig i sängen. efter en stund när vi hade legat och snackat, så släckte vi lampan. sen somnadevi både xD efter några timmar ringde azars mobil (hon hade glömt att stänga av ljudet), och det är ingen låg signal hon har heller. så jag flyger upp ur sängen mitt i natten och stänger av, eller ah trycker på upptaget. jag går sedan och lägger mig, sen så ringer det IGEN :O så jag stänger av ljudet på den, sen hörde jag att det kom ett sms. jaha, då var det dags för azar att öppna ögonen :O då var det tydligen hennes syrra :/ aja, sen somnade vi om igen. nästa dag blev jag väckt av att azar kastade kuddar på mig när klockan va ca. 11.00 höhö :P vi gick upp och käkade lite fruskost. sen så kollade vi på en film. när klockan va ca. 14.30 så va azar tvungen och dra, och jag skulle till sjukhuset för att ta allergi-spruta. segt :O

efter sprutar va jag så himla trött och först gick in i duschen, och sen gick jag och la mig i sängen för att kolla på Höök som mamma hade spelat in från igår. efter det så käkade jag, och sen satte mig och spelade cs med tobbe :D skojskosj. vi spelade på spel-arenan. vi vann första, och förlorade andra. sen när jag, han och alex skulle spela 3on3 så cepade hela mitt internet :/ så jag kunde inte vara med och spela den. när precis har fått i ordning på allt så skulle tobbe dra x) smart =D haha.

jag har sms:at med patrik hela kvällen =D skojsan.
men har är allt lite knäpp :) den jäveln kostar att hålla kontakten med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0