2-3 April

2/4

Då var jag ute med Azar. Först pluggade jag, sen gick jag ut vid 17.00 tiden och mötte Azar. Vi stack till Håsten för hon skulle visa mig vart Mini-Arenan låg. Jag är ju så efterbliven så jag visste inte x) Men nu vet jag :D *stolt* Vi cyklade runt på Håsten för att leta efter där Bessi bor, men vi hittade inte :P så vi ringde till hennes mobil, men jag kom på sen att hon inte hade nån längre. Så vi ringde hem till henne, och då sa hennes bror att hon va hemma hos honom på Brunnsberg (han bor granne med mig) Och sen när Bessis bror kom ut genom en dörr, så kom vi på att vi hade stått utanför henne och ringt x) Så smarta va vi :) Efter en stund kom en flock med små-barn runt 5 års åldern. Dem började slå på min cykel :O Sen började vi prata med dem. En av dem killarna skulle fånga Azar med ett nät bara för han sa att hon var en fjäril och en annan va pervers emot mig. Han sa att han hette Anton Samuel Johansson och var 5 år. Sen så frågade han mig hela tiden om vi skulel hångla :O Konstiga Håstens-barn! Sen så ville dem att jag och Azar skulle komma tillbaka nån dag denna veckan :´D Vi tog kort på dem. Och sen sa han Anton att jag och han var tillsammans xD Dem va goa :) Sen cyklade vi til Haga, vi gjorde inte så mycket. Båda frös så hon stack hem till sig och jag till mig. När jag kom så gjorde jag ingenting, förutom att jag läste lite, skrev lite på bokrecensionen och gjorde annat på datan :) På kvällen såg jag på Prison Break.

Idag

Först var jag i skolan. I korridoren hade vi vatten krig och Marren "råkade" släppa en vattenballong över huvudet på Stéff x) Som vi andra knäckte oss. Dem gick runt och sprutade vatten hela tiden på allt och alla. Sen kommer sukärringen vid namn Irene och förstör allt som vanligt. Hon gav oss en rejäl utskällning och jag och Cabbo kunde inte sluta skratta. Marren fick torka upp vattnet x) När jag och Marren hade matte nere i 3G va Ulf helt knäpp (lärare). Han sa att jag skule tänka bättre om jag hade på mig han moppe-hjälm :O Han har ju flippat. Då sa jag att han var dum i huvudet. Så kommer Simon från 9:an och säger: Om man säger att en lärare är dum i huvudet, så är man det själv. Ulf höll med honom, men inte jag. Så vi hade ett samtal om de ;) Sen drog jag mitt skämt: Vilken dag är Emon´s egna nationaldag? SKÄRTORSDAG! Jag skrattade så jag knäckte mig, men ingen annan. Aja, dålig humor har dem :P På SO-lektionen försökte jag med den där med, men ingen skrattade förutom jag igen :O Alla är så konstiga, för de är väl ändå inte jag som är de? =O När vi skulle läsa högt på SO:n gick det inte speciellt bra. Jag, Azar, Anton, Leo och Adnan höll på att knäcka oss hela tiden. Anton "råkade" ju läsa fel på nästan alla ord, och Calle kunde inte alls läsa och alla skrattade åt det. Vi fick sluta tidigare som vanligt, fast bara 10 minuter den här gången. Efter skolan hade jag följde med Anton och Adnan. Adnan är jobbigt :O Han kräver alltid skjuts, och han tyckte jag cyklade för sakta med han där bak så han hoppade ju Antons cykel istället x´) När jag kom hem läste jag ut min bok. Sen när mamma kom hem bakade jag kladdkaka. När den var färdig åt jag Mackan och mamma varsin bit av den :) *mums,mums* Hanna sa att jag skulle äta en bit åt henne, såklart att jag gjorde de ;) Efter det satte jag mig vid datan, snackade med Azar om "bara-vi-vet-vem" Äntligen hade jag chans att säga till henne vad jag tyckte om "bara-vi-vet-vem" :O Hoppas att det ordnar sig på ett bra sätt :/ Och nu har jag äntligen kommit på vem Azar vill ha, men jag säger inte vem mohaha :D Kl: 18.00 ikväll är det samling för basket-matchen börjar 19.00 Denna gången måste vi verkligen vinna :O




Du ska veta, att fortfarande tycker du är lika fin och vacker som första gången jag träffade dig, jag glömmer aldrig dem få dagarna vi träffades. Senast vi träffades på de dära "speciella" sättet va ca. 3 månader sen. Men varför bröts de? Jag kommer ihåg den kvällen, precis som om det var igår. Vi träffades på, det var sådär mysigt halv-mörkt ute och stjänor på himeln. Vi satt ensamna, auii så mysigt. Vi sa inte så mycket till varandra. Vi såg varandra i ögonen länge, och vi visste precis vad den andra tyckte. Vi tyckte lika. Jag vill tillbaka till den här kvällen. Snälla, ge mig en chans till? Vi höll varandra i hand hela tiden, vi kunde stå där och bara kramas och hålla om varandra utan att säga nånting. Den här dagen var nog den bästa i mitt liv. Men sen, vad va det som hände? Vi träffades aldrig mer :/ Nu sitter jag här, med minnen och bilder kvar från dig. Jag tänker på dig nästan hela, fastän vi inte har den dära "direkta" kontakten fortfarande. Någonting jag verkligen hoppas på just nu, som jag också har gjort väldigt länge, är att vi träffas igen på de dära "speciella" sättet. När jag ser dig nu ute, ex. på stan, så kan jag knappt se på dig, för jag vill se någonting jag jag hoppas så mycket på, men aldrig kommer att få </3

32 December 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0