31 Mars - 1 April

31/3

Stan
Först när jag vaknade ungefär kl: 10.45 ringde jag Tim och frågade vad han skulle göra idag. Han sa att han skulle vara med Albert, men att jag kunde hänga på (A) Snel hest :) Så jag kom till Tim ca. kl: 12.10 direkt så stack vi till rondellen för att möta Albert där. Vi gick sedan ner till stan, gjorde inte så mycket först. Träffade Adam. Sen när vi gick in i Galerian träffade vi Igor och George. Det va ju ett tag sen :) På väg ner till fästningen mötte vi Azar. Jag och Tim stannade för att prata lite med henne. Sen så när vi hade hunnit i fatt dem andra gick vi ett varv där vid strandpromenaden och sedan upp mot stan igen. Jag och George pratade lite om basket x) Sen träffade jag Vickan som gick i våran klass i fyran - femman. Shiit vi kände knappt igen varandra :O Aja, sen kom vi upp mot torget igen och satte oss där på muren vid torg-grillen. Adam och Tim skulle till Brunnsberg för att hämta pengar som skulle ta 10 minuter, men dem kom efter 1h 30 min :O Segisar. Så vi andra gick upp till kvantum så länge. George "tjatade" om att han skulle bjuda på en dricka hela tiden, men jag ville inte ha x) Men snäll är han som frågar iallafall :D Efter kvantum, träffade vi Ajet och Agron. Sedan satte vi oss på muren igen vid torg-grillen. Albert ringde till Tim typ 3 ggr men dem kom inte snabbare för de. Sen kom Rosanna. Bröjade prata om Georges ålder, han satt han var 92:a men det kan han inte va :O Han ser ju ut som att vara MINST 16 år ju :O Aja :P Sen när vi gick in i Galerian så träffar vi Tim och Adam, även kallade för segisarna. Sen stack Igor och George upp till Rosanna vid torget. Vi kom lite efter sen, fast satte oss vid Ajet, Agron, Mick och alla dem. Sen gick vi till Igor, George och Rosanna. Efter en stund när kl va ca. 16.00 skulle Igor och George dra. Då gick Albert in för att käka inne på torg-grillen. Han verkade inte vara på humör då :/ Jag och Tim hängde med in. Efter det va jag tvungen att dra hem, skulle på fest hos Jossi med basket-laget.

Festen
Vi hade besämt för ca. en vecka sen att vi skulle ha en fest hemma hos Jossi, och den detta datumet (31/3) Så jäkla skoj de va. Först möttes alla vid Mixern. Vi hyrde The Ringet tillsammans. Sen cyklade vi hem till Jossi och alla stormade hennes hus x) Tur att hon var ensam hemma denna kvällen :P Först så bosatte vi oss nere på undervåninge, små pratade lite. Sen så bestämde alla vilken pizza dem skulle ha, och Jossi ringde och beställde. Det gick faktiskt ovanligt fort med tanke på att det var så mycket vi hade beställt :S Haha, när hon pizza-mannen stog där så ville vi att någon skulle ta kort på mig och Marre när vi stog jämte han utan att han märkte de. Men det gjorde han så han gav oss värsta smilet på bilden x) Haha, respekt ffs :P När vi hade betalt och sånt så gick vi alla ner till hennes undervåning för att käka. Mums :) Issa va nog snabbast på att äta upp x) När vi hade gjort i ordning lite efter oss med pizzan och de, satte vi på den filmen vi hyrde. Så jäkla rolig den va x) JAG REKOMENDERAR DEN TILL ALLA MED BRA HUMOR! Det bästa va nog när han handikappade sa; Bara undvik honom, han har problem x) Haha. När vi hade sett klart den så spelade vi alla kort. Pallis va ändå bäst. Alla hade blåst upp till bubbla och satt helt tysta, men Pallis bara fortsätter sitter där och pratar med sig själv x) Efter ett tag så gick vi ut. Alla stack åt olika håll :P Jag, Mathilda och Azar skulle cykla till Kurtinen (fotbollsplanen) för att kolla in festen där, men Azar stack så det blev bara jag och Mathilda. Vi träffade några där, bland annat "Nyckeln till friheten" Haha, fett rolig och schyst va han :P "Jag kallas då för Nyckeln till friheten, men heter igentligen Daniel, men kalla mig för Nyckeln till friheten" x) Efter en stund där cyklade vi tillbaka till Jossis hus. Vi gjorde inte så mycket, plockade i ordning lite här och var. Sen så stack alla hem mellan 23.00 - 00.00 Jag hade följde en bit med Issa och Ayse, sen fick jag cykla själv bara för att jag skulle åt ett annat håll x)

Tack för en underbar kväll med er tjejer, ni är dem bästa som finns <3 
Azar, Mirre, Issa, Pallis, Jennifer, Ayse, Gt, Marre, Mathilda, Jossi, Tina,Olivia.


Idag
 
Vi hade bortmatch idag mot Högsbo 93:or. Vi ledde faktiskt en stund i början, men sedan i andra perioden tappade vi allt. I tredje och fjärde spelade vi skit bra, och tog igen en hel del. Vi förlorade med ca. 8 poäng. Inte mycket :) När vi skulle duscha efter matchen, så tar Ayse nakenbilder på mig :O Men jag tog bort dem sen från hennes mobil x) Din lilla skitunge :P Jag åkte med Jossi, och i den bilen fanns även Gt och Ayse. Så fort jag och Ayse försökte prata skulle Gt lägga sig i. SOM VANLIGT! :O Jobbigt värre. Vi stannade och käkade på Burger King. Mumsen :D På hemvägen sa Ayse en rolig sak; Asså Gt ... KAN DU AKTA DIN RÖV ELLER! Gt: MEN FÖRLÅT DÅ BARA FÖR ATT JAG HAR STOR! Så kul de lät x) När jag hade kommit hem från matchen, packade jag upp, och sedan stack jag ut en stund med Azar. Vi gick först ner till stan och sen ner till Scenen. Vi satt där i ca. 40 minuter och bara pratade om allt som hade hänt i helgen. Jag hade så mycket att berättade att jag blandade ihop allt (A) Aja, efter det så pallrade vi oss vidare till strandpromenaden, sedan upp till stan igen, och sist gick vi till Haga. Satt även där en stund och pratade. Mys,mys* När klockan var ungefär: 18.00 så stack jag hem. Det började bli kallt :O När jag kom hem så satte jag mig vid datan, Marre och Jossi började skicka bilder till mig från igår. Så roliga vissa är x) Sen efter en stund kom jag på att jag måste plugga, så jag läste lite i häftet Träningslära som vi har prov på imon :O *Kan ingenting* Aja, får la se hur det går x) Nu ikväll vet jag inte vad jag ska göra, SOVA iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0