5 April


Dagen ska alltid börja med en god frulle :)

usch... idag i skolan skulle vi skära och peta i ett fårs hjärta :O och lungorna, levern och njurarna :O det luktade inte speciellt gott :S jag tror ingen gillade de. leo stog ju och sniffade läppglans under tiden, och hanna höll på att spy. eller jo gillade nog det verkligen ... AGRON. fy fan vad äcklig han va. han petade och han skärde, vred och vände på allt =/ aja han é ju som han é.

jag tror faktiskt att adnan trodde att jag hade flippad ur totalt idag. fast det hade jag nog nu när jag tänker till (a) jag: höhö hehe hoho HAHAHA! adnan: ? x) mysig kille de :)

i bibblan idag i skolan fick azar ett skratt-anfall som kan inträffa när som helst (hon fick det på no-lektionen också) så vi blev utslängda därifrån, jag azar marren leo och anton xD men hon som jobbar där ändå knäpp. leo skulle gömma sig bakom soffan så att han kunde låsa upp för oss sen när hon hade stuckit, men det gick ju väldigt lyckat. han fattar inte att han inte kan prata om han ska gömma sig :O

haha när jag marren och azar satt i cafeét började vi tjaffsa som fan med chima (även kallad cafeé-kärringen) vi tre hade uppe fötterna på borden och på stolarna, och det får hon damp för. så sa hon till oss skit många gånger, fast vi låtsades inte höra (a) sen skulle hon leta upp oss i skolkatalogen bara för att kunna sätta en prick på oss x) så gör hon med alla olydiga elever :P



Jag har tänkt på en sak... det dära med kläd-mode. Tycker det är så himla löjligt att skriva t.ex "rosa blir jättestort, även blått. Grönt kommer också vara jätte hett, och gul kommer spela en stor roll. Svart och vitt är ett måste, och glöm inte grått!!!!" Lite onödigt. Säg bara "alla färger" >.<

(detta blev nog dagens complain)



Haha, yeah det kanske låter lite töntigt... Men jag har ärligt talat panik för att fylla år. Fyllde år för ca. 2 - 3 veckor sen, men jag vill inte bli äldre, seriöst. Vill vara ungefär den här ålderna föralltid. Jag tycker att tiden går så himla fort, snart står jag där och tar studenten och vips så försvann hela min barndom. Visserligen om några år, men ändå! Jag vill inte bli vuxen, jag vill inte börja jobba och betala räkningar. Jag vill inte flytta hemifrån. Jag vill hällre gå till skolan tidigt varje vardagsmorgon och klaga på det. Jag vill hällre sitta i skolan och nästan somna på lektionerna för att de är så tråkiga. Åren går alldeles för fort, från och med nu ska jag ta vara på varenda liten grej som tillhör barndomen. Sådana saker som man inte kan göra sen när man är vuxen. Till exempel ta cykeln ner till Hajen köpa godis som man sedan ska äta före maten fast man inte alls får det för mammsen. Eller träffa vännerna för att bara gå runt och luffa på stan, och sedan sitta och tjaffsa om vem man ska gå hem till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0