6 April

I natt spelade jag i flera timmar sånna dära msn-spel med Steff. Haha, jag vann alla gånger :D Jag är bäst på det. Sen på dagen var jag Steff och Azar. Först gick jag och mötte Azar, sen gick vi till Steff. Vi gjorde inte så mycket så vi plingade på Marren och stormade hennes lägenhet x) Vi snodde godis och nötter. Sen stack vi ut igen. Vi gick upp på ett tak >.< Azar kunde/ville inte så hon fick vara där nere ensam :P Sen gick vi hem till mig och tog MASSA kort med min webbcam. Skojsan va de :P Sen så såg vi på filmen "Dum och ännu dummare" Efter det så Steff hem för att äta, och Azar hem för att byta bralls.
Steff kom först tillbaka hem till mig =D Snabbis där :P Jag gjorde en toast mackan och vi kollade på Höjdarna (barnprogram från bolibompa) som precis hade börjat :P Sen kom Azar.
Vi stack ut sen. Vi skulle skjutsa varandra på min cykel. Gick väl inte så lyckat :P Pröjade alla möjliga sätt ;) När vi hade kommit nästan till Haga, kom jag på att jag hade glömt medecinen hemma som jag skulle ta 21.00 Så vi fick cykla tillbaka x) Jag fick skjutsa dem. *jobbigt* Sen cyklade vi till stan. Vi gick till kvantum. Där inne träffade vi Pontus och en annan kille. Pratade lite med dem :) Vi köpte sen ett 3-pack MER och en Daim. Mums :D Vi gittade ner till torget, där va det nästan helt dött. Så vi gick ner mot Socitén. Där va de inget folk alls, men vi hade skit kul ändå. Steff och jag va så toa-nödiga så vi gick till Huset. Dörren va låst, men det var ju glasfönster på dörren så vi såg toaletterna :O Dem va ca. 2 meter ifrån oss, så va det låst :/ Sen så tänkte vi att Stéff kunde lägga sig på en och att jag och Azar bärde med oss den upp mot torget med Stéff på. Men det va för tungt :O *vi skyller på Stéff vikt, fast igentligen var det bänken som vägde jävligt mycket* Vi orkade iallafall inte det. Så jag och Stéff bärde upp den på scenen x) Där satte vi oss sen :D Vi hade skit, tog många bilder också. Schnöggingar xD
Sen gick vi upp mot torget, vi skulle kolla om Torg-grillen hade öppet så att vi kunde gå på toa, men såklart att det var stängt. Och inne kvantum kostar det ju att göra sin behov, och vi hade inte pengar till det :O Vi tog då med min cykel, som fick bli offtret för dagen, och gick mot Azar. Azar gick hem, och Stéff skjutsade mig hem till Brunnsberg. Vi sprang verkligen upp för alla trappor upp till henne :O Och såklart skulle hon gå in först på toan, och jag fick stå utanför och steppa :) Vi gick ut sen till bordet, och där va Lollo, Ajet, Agron, Tony, Bardh, Kenan och massa andra. Vi pratade med dem en stund. Sen så frös vi så mycket att hon gick hem till sig och jag till mig =D
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, tvättade bort sminket, bytte kläder och sedan satte jag mig vid datan.
Jag gjorde om nåra bilder från idag, och några på Lollo :) Ikväll ska jag inte göra så mycket, bara sitta vid datan. Ska la säkert spela massa msn-spel med Steff hela natten igen ;)


Vad som är tänkt nu under lovet:

Lördag (imon) stan med Azar och Stéff, kanske fler.
Sönsag vet jag inte
Måndag vet jag inte
Tisdag Ge-Kås med Azar, och hon ska nog sova över hos mig
Onsdag Vara med Azar, och sen träna
Torsdag vet jag inte
Fredag vet jag inte
Lördag vet jag inte
Söndag sova

Och nån av dem här dagarna,
eller ah några av dem ska jag ut och springa,
och nog vara med Lollo. H och Löllu. S :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0