7 - 8 April

Igår/Påskafton

Jag var med Azar och Bessi. Först satt jag vid datan och chattade med Azar, och vi bestämde att vi skulle va ikväll. Sen loggade Bessi in på msn och vi frågade henne om hon hängde med till stan senare. Så vi bestämde att jag och Azar skulle mötas vid det gamla vanliga stället, Hagatunneln. När båda hade kommit dit gick vi till stan, typ inget folk där. Vi gick in på videomixen, kollade lite där. Sen började det regna, så vi stack hem till henne :)
När vi kom hem till henne så spelade vi kort :D Finns i sjön ffs :D Haha. Efter det så satt vi och pratade, sen så hittade Azar en tändare och började hålla på med den. Sen tog jag den ifrån henne poch började jaga henne med den i lägenheten x) Hon är skit rädd för tändare x) Då sprang hon in i sitt rum och la sig på sängen och skrek sluta hela tiden. Så började jag vifta med tändaren tillslut började de lukta brännt, då hade jag råkat bränna en del av topparna av mitt hår x) Det blev svart :D Sen var det slut-lekt med den. Efter en stund kom hennes syrra hem med en kompis. Fast dem skulle gå snart igen, dem skulle bara hämta dricka till en fest dem skulle till :) Jag gillar Azins mobil, den är heet =D Speciellt knapparna på den x) Den nya Nokia, utan knappar och bak-del endast 2999 kr :D Haha. När dem hade stuckit ringde vi till Bessi. Fast hon kunde inte komma just då för att hennes pappa låg och sov som skulle köra henne till Vallen och hämta hennes cykel :P Jag och Azar gjorde inte så mycket, pratade om pengar xD Sen gjorde vi en upphitta-plats med några av deras saker i hemmet :D Sen berättade Azar om jul-klappen som hennes mamma fick av henne x) Det var en liten spegel :D "- den här fick min mamma i jul-klapp av mig... fast inte bara .... eller jo kanske, kommer inte ihåg!" Haha :D Sen gick vi till Kvantum och köpte naturgodis och MER. När vi va där inne så ringde Bessi till min mobil. Hon sa att hon skulle cykla till kvantum. När vi hade köpt det så gick vi utanför för att vänta på Bessi. Så länge tog vi några kort :D Tillslut kom Bessi dit. Vi gick till Azar för att hämta hennes cykel, sen cyklade vi till Brunnsberg. Jag tyckte inte att det var speciellt jobbigt att cykla dit. Jag blev ju skjutsad (A) Vi gick direkt hem till hennes bröder. Vi fick vara hemma hos dem för dem skulle inte vara hemma på kvällen =D Jag gick hem till mig (bor 30 sekunder därifrån) för att byta byxor, hämta dricka, kamera, batteri och popcorn. Eller vi kan ju också säga pöpkårn :D Haha. Bessi trodde ju på att jag säger pöpkårn :P När jag kom till hennes bröder igen så hade Azar och Bessi ställt fram lite smått och gott på bordet :D Vi satt på filmen (kommer inte ihåg vad den hette) och såg på den och åt gott :D Efter filmen så försökte vi ta kort på alla tre, vissa kort blev la inte speciellt bra xD Haha. Efter det så stack vi ner till källaren och hämtade min och Bessis cykel, sen cyklade vi till stan. När vi kom till torget först va det inte så mycket folk där, vi gick ner till fästningen där dem smällde. Waha, sånt är fint :D Vi gick runt lite, kommenterade sk. "fulla" folk :D Haha. Sen när vi skulle gå ett varv till där vi gick först så träffade vi några killar som Bessi tydligen kände, stog där en stund och tjattrade :) Sen gick vi vidare mot brasan, inget roligt folk va där. Så vi gick upp mot torget igen. Där va det proppat med folk :O Först träffade vi Madde och några, pratade med dem ett tag. Sen så såg jag "Lyckan till friheten" sittandes på en bänk :D Han är cool xD Men sen var Bessi tvungen att dra :( Sen träffade vi Agron och Ajet och några, sa inte så mycket till dem :) Sen kommer Hanna och Cathrin, HELT NYKTRA JAG LOOOOVAR =D Haha. Nejdu, dem va ganska dragna :) Pratade med dem en stund. Sen gick vi runt ett tag. Jag coh Azar gick in bland folket igen, där träffade jag Simon :D Shiit va länge sen det va :O Några år sedan sist vi pratade. Det var lite kul :) Jag och Azar gick vidare sen upp och ner på torget. När vi tänkte dra hem träffade vi Ludde. Jag pratade med han stund, han var lite dragen han med. "- vänta ska bara fixa håret" Men ooj vad mycket jag bryr mig om hans hår :P Haha. Det var länge sen man träffade han med. Efter ett tag, runt 23.30 - 00.00 stack Azar hem till sig och jag hem till mig. Jag var tvungen att cykla hela vägen hem till Brunnsberg i mörkret själv =O Höhö :P När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, tvättade bort sminket, bytte kläder och sen satte mig vid datan. Men det var inga roliga inne och det fanns ingenting att göra på datan heller. Så runt 01.30 så gick jag och la mig och lyssnade på musik :) Efter det så somnade jag :D

Tack för en underbar kväll tjejor <3
Besiana Mavraj
Azar Vermahmood

image1


Idag

IDAG SKA JAG INTE GÖRA NÅNTING, BARA SITTA HEMMA >.<




Du kan inte fly för sorgen kommer ändå alltid ikapp dig.


Dränk dina sorger

Det är dags att bli lycklig igen.

Lev farligt, dö ung, kom till helvetet som en kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0