andra skoldagen

Gick upp vid 07.00 tiden. Gick till skolan 07.45
Har fått lite nya lärare. Maria, so-lärare, kom ju tillbaka... min värsta mardröm typ =/
Hon gillar inte mig, och jag gillar inte henne. Så é de bara >.< Aja, får la se hur de går detta året med henne,
hoppas bättre än hur de a i sjuan iallafall.
Hade fått ny lärare i svensk-engelskan också. Bara frisyren gör att hon ser sträng ut :O
Hon va de också... konstigt är nånting man kan säga om henne som verkligen stämmer.
Hon tyckte att vi va jobbiga, alltså hela klassen, bara på första lektionen :s
Och så som vi va där, brukade vi vara som lugnast när vi gick i åttan ;O
Sedan ska vi ha en ny i No: on. Har bara sett han, inte träffat han så.
Han verkar också sträng. Han hade jobbat på Göthrik förr och där går Victoria.
Så jag frågade hur han va, hon sa att han va sträng =|
Nu i nian börjar även den "tråkiga hemkunskapen". Alltså inte laga mat o sånt längre.
Har ju teori i de nu. Skit kul idag...not! Orka sitta och prata om hur man tvättar o sånt :O
I maten skrämde vi även småungarna, eller skrämde gjode vi inte.
När vi tittade på dem så sa dem till deras lärare :O Klena ungar ^^

Efter skolan stack jag hem till Marren, la över låtar till henns MP3 som jag sen skulle låna hem.
Vi cyklade sedan ner till stan, vi skulle köpa grejs till näs-piercingarna.
Men självklart så hade Caludell stängt :S Aja, så de blev inget med de.
Gick sedan hem till mig, hon g33kade lite data (hon har inte internet hemma nu igen) o så.
Sedan tog hon med sig några filmer hem som hon skulle låna utav mig ^^

Fick in några snygga bilder på henne:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0