basket läger. F92 & F93

vi vaknade runt 07.30, eftersom lägret skulle börja 09.00 men åkte inte dit förräns vid 12.30 tiden, mådde inte så bra ^^ aja kom dit iallafall, ayse mötte mig =D kom tydligen tid mitt i deras ätande. andra (missade ju första som va kl: 10.00) träningen började 14.00. har ju inte sprungit eller nånting på hela lovet, så detta va inte lite jobbigt ;O sedan samlades dem som ville, i TV-rummer, för att kolla på när dem hade filmat från träningen innan. kajsas min slår typ allt där xD när den va slut, så skulle alla duscha, det fanns bara tre stycken på hela stället där! så de tog nån timme innan man kom in i den =| på kvällen blev de grillade hamburgare med bröd o sådant. när vi hade ätit klart, så skulle jag och några till kolla på TV. hittade typ ingen kanal med tecknat, men tillslut gjorde vi de :D efter det gick vi till våran stuga, och jag va ju tvungen att bädda min säng också, alla andra hade redan gjort de xP ayse tyckte jag bäddade fult så hon bäddade om min xD sedan gick alla vi till tre toppar, åt glass där. fick ju de gratis ^^ såg ett träd på vägen tid med skit fina äpplen! så på vägen tillbaka bestämde vi oss för att nåra, men det va inne på en tomt och dem som ägde de satt i fönstret så de gick inte ^^ runt 22.15 tiden på kvällen kom den årliga dansen med gt :D haha, det var kul o kolla på! när hon va färdig kunde inte marre, jossi och mathilda låta bli att också gå upp där och... ja , vet inte vad man ska kalla de :P tycker så synd om mathias, han sov i rummet brevid xD när det va klart stack vi till våran stuga och spelade kort och UNO. vi va nio stycken som va med på UNO, så de tog ca. 2 timmar ^^ när va de ca. 4 stycken kvar och jag, när de hade en tid, började jag tröttna och slog vad med dem andra; om jag kom sist så skulle ja springa ut och, ja, göra en grej xD haha, men sån tur hade jag och slapp de. pallis förlorade ;) sedan visade jag upp min nya tandborste för kajsa som tyckte de va himla kul xD så hon tog nåra kort mig o den ^^ när vi skulle gå in till vårt rum, jag, ayse, pallis och gt, så satte de riktiga skrattet igång. så mycket på den stunden som jag skrattade då har jag inte gjort på länge! började med att alla låg i sin säng och snackade. sedan kom ayse och la sig i min, och pallis i gt:s. höll på en massa med benen (nånting som gt inte klarade av), tog kort och skrattade åt dem. kanske inte låter så himla kul, men det va de faktiskt ^.^ efter det när vi va tvugna och släcka, dem som sov i rummet brevid hörde tydligen oss ganska mycket också, så ville inte ayse sova i sin säng. så hon och jag sov i min xP lyssnade lite på musik i hennes iPod. när vi hade slutat lyssna och verkligen skulle sova, så efter en stund hörde vi nånting som åkte i golvet, jag och ayse skrek till ganska högt xD sedan hörde vi andra tre att gt lät konstigt, precis som om hon skulle kvävas. så vi tände lampan snabbt och frågade va de va, svaret vi fick va; JAG TRODDE JAG HADE TAPPAT BORT MIN KORANEN! hahaha, som vi knäckte oss för de! och ja, hon är svensk o allt de där fast läser den ;S när klockan va 06.30 spelade gt:s mobil, för vi hade ju satt den på larm. pallis och gt gick upp då för att göra i ordning. men jag och ayse låg kvar till 07.00 då va man tvungen att gå upp. när vi två vaknade, så tyckte jag väl att täcket va lite litet, men det va ju inte så konstigt. ayse hade ju tagit nästan hela de ifrån mig inatt! xD vi gick sedan upp, bytte om, stack o käkade frukost., gick tillbaka till rummet för att packa alla grejer och byta om till träningskläder. senast kl: 09.00 skulle vi va i hallen. hade sedan första träningen till 11.00 sen va de mat, kyckling och ris. men jag hade med mig egen mat, mackaroner och köttbullar, för jag visste inte om jag skulle tåla maten där. men de va inte så gott o värma, så de slängde jag ^^ tog lite ris sen istället. kl: 13.00 va de träning igen. alla hade ont i korppen och segade typ. självklart började träningen med tre idioten, den värsta grejen av dem alla typ xP är helt slut efter den. sedan när vi skulle köra en övning med åtta stycken på varje sida, så skulle don (den nya tränaren som pratar engelska) förklara en grej för mig. jag fattade typ ingenting. suger på engelska. så jennifer stog nåra meter ifrån och knäckte sig, så hon fick sedan förklara för mig va han menade xD pinsamt värre, men kul. sedan spelade vi 2 mot 2. blev jag och kajsa i samma lag.
haha vi ägde ju :D direkt efter träningen när den va slut, kl: 15.00,
va lägret slut och blev hämtade utanför hallen och åkte hem.


Lite bilder

Bild 1: Vårat rum
Bild 2: När vi tittade på tecknat
Bild 3: Äckliga duscharna
Bild 4: På väg till tre toppar
Bild 5: Dem fina äpplerna. Men man ser inte så mycket för de va mörkt
Bild 6: Gt:s årliga dans
Bild 7: UNO igång
Bild 8: Ayse och Jag med benen
Bild 9: Gt och Pallis med benen

           

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0