första skoldagen

Jadu va gjorde vi egentligen ...^^
Började iallafall med att jag va hos Marren kl: 07.45 hon ville inte gå till skolan första dagen själv,
så ja, jag fick komma till henne så vi hade följe xP
Kom till skolan, till dem "nya" klassrummen. Dem är nya för oss iallafall.
Började ju som vanligt att Marie (lärare) frågade va vi hade gjort under sommarlovet osv.
Fick sedan rast en halv timma. Då gick jag Marren och Azar o kollade in "nya" 3G.
Dem har flyttat upp en våning till våra gamla klassrum ^^ Kom sedan tillbaka,
fick lite lappar o sånt som man alltid får i börjar av terminen.
Fick tex; schemat. Jag tyckte att det va helt okej iallafall.
Inte så speciellt långa dagar.
Efter det hade vi lunch,
klockan va la runt 12.00 då. Stack upp till maten o käkade, och sedan va den dagen slut ^^

Slappt? Jo, det kan man säga. Men jag klagar inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0