kladdkaka!

idag på matrasten cyklade ja och marren hem till henne och käkade mackor. dem hade även kladdkaka ;O skit gott, men kunde inte äta den ^^ så de första jag gjorde när jag kom hem va att baka en =D yummie!
när vi va hemma hos henne skulle jag få träffa hennes nya hamster xD shiet, läskig sak kan jag säga, men verkligen söt xO den fräser åt allt o alla och heter eddie xD haha.

torsdagar är den tråkigaste skol-dagen verkligen! går från 08.00 till 15.00 lång dag + tråkiga lektioner.
men på musiken va ju helt klart anton bäst. han får ett högre betyg om ha sjunger nånting varje musik-lektion xD han började med de förra veckan, men idag va de mycket bättre. så varje torsdag kl: 14.58 ska anton sjunga. ett nöje för alla kan jag säga. "-oh my god, i can´t believe it, i did it again!" xP

funderar på om jag ska plugga eller inte... kan inte bestämma mig. men jag borde de ;O har två uppgifter på matten i läxa som jag fattar nada på! aja, men de ordnar sig. nästa vecka har vi prov (onsdag) på kartan "världen" tvi fan, hatar verkligen de... =/ hat inte bestämt mig om jag ska börja plugga på de redan nu så att jag kan nånting på iallafall eller vänta.. tror de blir vänta ändå -.-

träning ikväll iallafall, nånting kul idag ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0