snart så!

Va på en "runda" innan med mamma. Skulle handla mat o grejs, medeciner, byta DVD:en och köpa skor till mig.
Skorna va slut här i Varberg med dem färgerna jag ville ha, så dem ringde för två dagar sen o beställde dem från Falkenberg. Dem har alltid kostat 750 kr här, men i Falkenberg kostade dem 500 kr. Sedan idag när vi köpte dem, så hade vi också Varbergs-kort på 100 kr. Så till slut blev dem för 400 :O Billigt värre ^^,


Snart äre skola igen. Nu va de ett tag sen man satt där i klassrummet med den knäppa klassen, med tex; en sovande Lisa o fönstret, en jobbig Agron som bara gapar; "VA HAR JAG GJORT?!", och självklart, den tråkiga läraren där framme vid tavlan >.< Okej, Tobbe va helt okej. Men det va inte så konstigt och dem flesta tyckte de... man behövde bara vara på hans lektioner i 10 minuter och sedan fick man göra va man ville eller gå hem =S =D Synd bara att vi inte ska ha han mer. Får tillbaka den gamla, tråkiga och orättvisa Maria *suck*


Satt och kollade runt lite på olika hemsidor, hittade de här sen:

'Vad har du gjort på armen? Såret är djupt...'
- Ja, jag vet. Min häst bet mig. (såret är dock rakt, smalt och djupt, och ser man närmre, eller förresten, man behöver inte gå när för att se att det finns gamla, likadana ärr...)
'Men urk, vilken dum häst du har!'


Tja, man börjar ju undra vem som är dum egentligen :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0