trött

mjo, kan man säga. hade svårt för att somna inatt bara för min hosta =| segt.
men aja, stack ner till stan när jag hade vaknat o så. skulle ta bort mitt läk-örhänge,
och köpa nya likadana ^^
när jag sedan satte mig vid datan, började jag prata med marren och bessi om gymnasieval :O
kanske tididgt...?
vet nog iallafall vilken linje jag vill gå ^.^


fick även lite bilder idag från W&W, eller det va bara fyra stycken. det funkade inte att skicka resten =/
fanns bilder på mig, azar, einar och julia med, men som sagt, kunde inte få dem =|

Bild 1: Marren i vattnet med kläderna på
Bild 2: Wille vid vattnet
Bild 3: Wille och Kim
Bild 4: Andreas

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0