tycka om dig

Det gick snabbt, du kom så nära inpå.
Du fastnade och jag kommer aldrig låta dig gå.
Att ha dig vid min sida, somna nära dig
Är något av det vackraste som någonsin hänt mig.

Betrakta dina ögon Betrakta ditt hår.
Du gör mig så hel och är som plåster på mina sår.
Så vacker som du är finns det inga ord på
Kom tillbaka senare du kommer ändå betyda då.

När du inte är nära om så 2 meter bort så saknar jag dig.
Många kan komma mellan men jag kommer ändå aldrig ångra mig.
För inget kan stoppa mig nu med dig står tiden still.
Och att vara med dig förevigt är det enda jag vill.

Dina steg på asfalten, och din vackra personlighet.
Får mig se ljust och du är en av de bästa jag vet.
Du är den rätta, du har ditt eget sätt.
Och om (tycka om dig) är fel, så finns det inget här i världen som är rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0