ALLT ÄR SOM EN BERG- Och DALBANA

I slutet av 2006, eller mja, början av 2007 kanske det var, började jag umgås med en kille. Tim. Han var en sån där perfekt vän som alla borde ha. Han fick mig alltid att skratta i alla lägen, och när det hade varit tjafsigt på hemmafronten visste jag att jag alltid hade en plats hos honom. Det var även han som stod vid min sida då alla hotelser mot mig och bråken började. Han fanns där när allt annat rasade. Att komma hem till honom gråtandes och bli bemött av en kram blev nästan något vardagligt. Vi umgicks i stort sett varje dag.

Efter ett tag kom även en massa andra med, vi var som ett litet gäng på 6 pers. 5 killar och jag. Yngst och ensam tjej. Men gjorde mig ingenting. Har alltid haft lättare att få kill-kompisar än tjej-kompisar. Brukar ha lättare att umgås med killar också...

Sedan hände något runt April - Maj månad som fick vår vänskap att rinna ut i sanden.


Basket cupen i Skövde, som alltid har spelats i April, var som dem två tidigare åren. Mer ledsna miner än glada. Vissa fanns där, andra inte. Men men.

Kommer aldrig att glömma den stunden vi stog o väntade på bussen som aldrig kom ;)


Sedan kom sommarlovet. En hel del lan hade vi då. Åkte ju även till Bulgarien med familjen. Stéff och Astor var ju där samtidigt som oss, så jag och Stéff passade på att checka in en massa ställen ;) Massa bad o massa donuts ;) Nackdelen med resan var att jag var sjuk. Var ju sjuk nästan hela sommarlovet.

Under sommarlovet har jag nog haft det mest "upp o ner"-humöret på länge. Eller hur man nu kan beskriva det. Så jag vet inte vad jag ska tycka om det, bra eller dåligt?


En grej som hände det här året; för första gången hade hela klassen fest tillsammans ;) Vi har aldrig, under 3 år snart, gjort någon ihop på fritiden. Inte vad jag minns, har jag rätt eller fel?

Kul var det i alla fall. Någonting att minnas. Hände en massa roliga saker, tex; Anna när hon "halkade"/ramlade, toan, när jag och Mirre var där ute och inte kunde komma in för gubbarna.

Vi måste göra nåt snart igen!


Nu i slutet av året har allt vart som vanligt. Börjat umgås med Tim igen. Sjuk kul, och någonting jag verkligen har saknat. Du vet vad vi två ska lyckas med :) Och det håller jag på! Synd bara att båda har missat så mycket när det gäller varandra. Men snart har vi ju tagit igen det :)


Måste bara också nämna en annan guldvärd person, Ayse. En vän som har kommit otroligt nära mig på rätt kort tid. Vi vet i stort sett allt om varandra. Aldrig trodde jag att vi var så lika :O Ayse är den mest omtänksamma och smartaste människa jag någonsin har träffat. Så många tårar, så mycket skratt.

Det är sällan folk imponerar på mig men det gör hon, varje dag.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Gud vad fina bilder du har!! Jätte snygga. tack för kommentaren. Kram

2007-12-31 @ 02:04:51
URL: http://monkigirl.blogg.se
Postat av: Mirända

ofc skulle vi inte haft klassfest hos Annet??

2007-12-31 @ 13:52:34
URL: http://lifestory1001.blogg.se
Postat av: lisa

jag tror det blir efter lovet. men ska snacka med anni om det när jag kommer hem från sälen. vet inte om alla är hemma. det är ju roligast om de flesta är med (:

2007-12-31 @ 19:02:59
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0