BARA SITTA DÄR

Har så himla tråkigt =/ Något mer som har de? Är nog inte ensam om de ;)
Försökte plugga lite SO innan, eller inte plugga precis. Bara kolla va dem andra har gjort den veckan då jag var borta. Har ju prov på det på Fredag. "Problem i världen" typ. Mycket bättre än tex; historiaa.
Aja skit i samma, gick iallafall inte bra med de. Skrev bara 1 grej, sen la jag ner de x)
Nu klockan 22.00 kommer ju Prison Break :D Weehoo! Veckans bästa kväll; måndagen ;)
Försökte roa mig med lite "Shan Banan" så länge. Gick faktiskt x) Skrattar alltd lika mycket åt den dära "Snabba Frågor". Ja, de är min humor.
Satt o skrattade skit högt åt den för en liten stund sen, så mamma kom in o fråga vad jag egentligen höll på med. Då skulle jag visa den för henne. Men fick inte ljud i mina hörlurar. Så fick gå in till min bror o visa den på hans data. Hon tyckte den var minst lika rolig xD Huhähä.

Detta inlägget var mer som tidsfördriv. Har ingenting o göra, men snart börjar de ju på TV:en ;) NATTI PÅ ER, om jag inte skriver mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0