BERÄTTA

Tänkte skriva lite om igår och idag nu...

Igår när jag var ute med Ludde så träffade jag Ayse och Liri vid Bagheerahallen. Snackade o så, sen gick en bit.
När jag kom hem satte jag mig vid datan. Sen vid 23.00 tiden skickade Ayse sms o frågade om jag ville komma ut för hon ville snacka om nåt. Så vi gick en promenad. Skulle egentligen gått till Donken, men kom på sen att det också var stängt.
Efter ca. 1 timma gick vi in till mig, gjorde kaffe. Vi hade också tänkt att dra till hallen igen, så vi tog med oss kaffe o lussekatter dit x) Fika och mys :)
Stannade sedan där till ca. 04.00 Det roligaste var nog våran lilla pjäs som Romeo och Julia ;) Haha, så jäkla kul det var ;) Synd att vi inte tog några kort då.
Sen så skjöt vi bara, vi sög helt ;)
Jag skulle sen frösöka skrämma Ayse, men skrämde mig själv istället :O Vi tyckte att vi hörde nåt där vid dörren (fast vi hade låst), så jag gick dit för att kolla, och Ayse var kvar inne i hallen. Sen skulle jag smyga mig på henne typ, kan inte riktigt förklara. Men blev inte speciellt lyckat. Jag råkade springa in mot väggen precis där den lamp-knappen satt, så allting släcktes. Blev mer själv rädd än henne x) Aja.

När jag kom hem så la jag mig direkt, men tog ändå tid innan jag somnade :s Sov inte alls bra inatt.
Mamma väckte mig 12.00 idag för att vi skulle vara hemma farmor o farfar 13.00 -.-
När vi kom dit så åt vi la bara o sånt. Sen gick jag ut med Ludde och King.
När vi var tillbaka så blev det lite fika och sånt. Åkte sen hem, nu sitter jag här ;) Håller på att bestämma tid med Marren när jag ska ta tåget till Göteborg imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0