BOLLAR HIT & DIT

Har inte hunnit med att blogga tidigare idag, så får göra det nu.
Började skoldagen ganska sent idag, 10.20 sämsta med det var la att vi hade matteprov först. Fast rätt gött att få gjort de, slipper man gå runt o tänka på det resten av dagen ;)
Gick rätt bra, eller ne jag vet inte. Dåligt, sådär? Ähh. Skit i de. Gjorde det i 3G. Vet inte varför, blev bara så att jag stack dit upp.
Efter det hade vi SO, Maria va inte där så hade Marie, gjorde typ ingenting, bara läste. Slappt.
Sist hade vi engelska. Hade "avslutat" de andra arbetet, så fick välja vad vi ville göra. Jag Marren och Leo stack till 3G och gjorde lite på tidningen. Är än inte klara :O Måste snabba oss med den...!

Nästan direkt efter att jag kom hem från skolan så stack jag till hallen, Henke va också där. Skjöt la bara o sånt.
Kom hem sen , o stack till stan för o köpa en grej ^^,
Sen ja, va gjorde jag. Va ute o gick en stund, mötte Ayse så vi stack till Donken o köpte varsin latte o snackade om saker.
Och nu sitter jag bara här :) Ingenting att göra ^^

 

image204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0