DET GICK INTE

God Morgon alla!
Lite smått bättre väder idag än igår iallafall.
Varför jag inte skrev nånting igår kväll va för att jag inte kunde logga in på min blogg :S Mitt internet var helt krångligt så jag kom inte heller ut på vissa sidor. Aja, jag orkar inte skriva nåt om igår, hade iallafall kul ;) Huhä.
Vaknade för inte så länge sen. Ingen hemma heller. Dem andra é typ i bowlinghallen. Tog Ludde med sig också, gött de. Alltid lika jobbigt att gå ut med han när man precis har vaknat ;)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, förslag? Söndagar é alltid tråkiga, och så går dem så långsamt ;O
Jajja, ska nog gå o lägga mig i sängen igen ^^ Fortsätta kolla på serien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0