DET GILLAR VI INTE

Skola idag då som vanligt. Hade SO-prov idag. Va inte så svårt faktiskt. Marias prov brukar va de .__. Men iallafall, gick bra på det.
Inget speciellt hände idag. Fick reda på att klass-tröjorna o byxorna hade kommit till posten, så kanske får dem nästa vecka. Alla måste ju lämna pengarna o så innan Anna o dem kan hämta de.
När jag kom hem så satte jag mig vid datan. Skulle sen gå ut med Ludde. Träffade Tim också :) Trevligt. Gick skit långt .__. Hade as kul iallafall x) Kom precis in.

Vet inte vad jag ska göra idag, är skit trött. Vill bara sova! Som vanligt ;O Va egentligen tänkt att jag skulle träna, men kommer inte orka de. Och måste isåfall vara där senast 18.30 för de stänger 19.30 .__. Så bli nog inget med de. Jajja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0