FOLKTOMT...?

Va nere på gymmet innan. När jag kom dit så va det bara 4 pers där. Sedan drog nåra så va det bara jag o en gubbe kvar ^^ En stund innan jag skulle gå så kom ca. 6 pers.
Gött när de é så lite folk. Hinner med mer då. Tränade i lite mer än 1 timma.

Känns som om jag har hunnit med skit mycket idag, men egentligen har jag inte gjort nånting.
Vart i skolan till 11.10, hem o käkade, tränade, tittade på TV och nu sitter jag vid datan. De är ju ingenting? :O Och det är inte ens kväll än, eller är det de? Nästan.

Har bara lust o läsa eller nåt just nu. Har inte kommit långt i boken, är alltid för trött för det. Men får la se vad som händer nu ikväll. Ingenting gissar jag på. Skönt att bara vara hemma vissa dagar också.

image180

Bilden: Tagen från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0