GOD VADÅ...?

Vid den här tiden får vi la säga God Middag :)
I förra inlägget skrev jag några grejer jag kanske skulle göra innan jag gick o la mig. Blev inte nåt utav av de, eller jo, läste en stund. Sen när klockan var 02.00 så ringer min mobil. Va Ayse. Blev lite smått förvånad. Så frågade hon om hon fick komma hem till mig, så hon kom strax efter 02.00
Gjorde inte mycket, snackade om en massa saker. Hade kul o mys ;)
Hon stack hem sen vid 04.00 tiden. Kul med besök på natten :D Haha.

Vaknade idag 10.30 typ. Gick ut med Ludde en promenad. Nu gör jag inte så mycket, bakade nyss kladdkaka som står i ugnen. Fika med dem andra sen ;) Mumma!
Senare ska jag nog ner o träna. Aja , tjuhej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0