GÖRA VAD MAN VILL

Ny veckan... igen. Och snart är det jul. Då kommer den dära gamla vanliga stressen som alla har -.- Jobbigt.
Skulle egentligen börjat med engelska idag i skolan, men när vi kom dit så va ingen lärare där. Stod på tavlan då att Malin var sjuk, och vi skulle fortsätta jobba/göra det man ville. Jag, Agron Adnan Azar och Marren valde då att sitta i caféet :) Slappt. Hade svenska driekt efter, Leo va inte i skolan idag så jag och Marren fick fortsätta på tidningen. Man hinner inte göra så mycket på den tiden, går skit fort när man sitter med den.
Vi bestämde oss för att ha en "dagens fråga" med x) Haha, Chima va då ändå bäst, hon skulle ju kamma sig, och göra sig fin o allt ;) Shiaaat...!
Hade den dära långa rasten sen, hade inte musik heller idag. Dirket efter va de mat, så då blev den ju ännu längre x) Då passade jag och Marren på att ta kort på dem som skulle vara med i tidningen.
Satte mig sedan i grupprummet med Agron, Adnan o några till. Finns ju inte så mycket att göra under den tiden.
Bild sen då ja, gjorde inte så mycket. Hade inte så mycket att göra heller. Kul när jag, Adnan o Albin skulle "gömma" oss bakom Kim när Gayl kom. Haha man syns ju inte bakom han =D
Jag och Anna fixade även lite fakta till konstnären... har samma.
Hade språk efter bilden, sist idag. Jag och Marren stack upp till 3G och satt lite med tidningen då också. Sen när hon stack så kom Adnan in dit. Satt med lite annat på datan så vi fick en jäkla utskällning av både Mats och Ulf samtidigt x) Gett.

När jag kom hem från skolan så satte jag mig o käkade. Hade inte gjort de på hela dagen än..
Och nu sitter jag vid datan. Ayse skickade sms innan o frågade om vi kunde dra tidigare till basketen, så de blir la så. Vet inte när hon kommer, men é la rätt snart ^^ Träningen börjar 17.00
 
Nehe... nu ska jag dra mig iallafall. Tjuhuu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0