GOTT & BLANDAT

Igår träffade jag Ayse. Ingen aning om vilken tid. Stack till stan, först för att jag skulle köpa ett halsband. Eller mja, visste inte vilket. Fast hittade inget, så köpte örhängen istället. Sedan hyrde vi film, The Messengers. Kollade på den hemma hos Ayse. Den var bra ^^ Hade en massa go saker också, sedan kom hennes lill-syrra in med melon till oss ;) Naw gullig hon é :D
Gick sen ut, köpte dricka o sånt. Va ute nåra timmar, gick runt o pratade bara typ. Kul va det iallafall ;)
Vet inte alls vad klockan var när jag kom hem.

Idag så gick jag upp ca. 12.00 åkte direkt till bibblan för att låna en ny bok. Måste ha nåt att läsa x) Blev Såld och Flickan Med De Röda Skorna. Och ja, det är sådana böcker med verkliga händelser, som vanligt ;)
Azar ringde sen. Gjorde mig i ordning sen stack vi hem till Bessi. Kollade på TV, gick till matborden (heter der så) köpte lite grejer och gick sen tillbaka hem till henne.
Spelade monopol, haha kom inte på nåt annat att göra :D Jag var självklart bäst, dem andra hade inga pengar kvar tillslut så jag vann ;)

Gick hem vid 19.00 käkade o sånt då. Nu sitter jag bara här vid datan, men ska bänka mig framför TV:en nu ^^
Skriver nog mer sen :)

Kommentarer
Postat av: lisa

Såld har jag läst. den är rätt bra. eller typ.. man måste jobba sig igenom vissa delar, som typ inte är jätteroliga, men annars är den bra (:

2007-12-29 @ 20:44:56
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0