HELA DAGEN LÅNG

Sent inlägg, yes i know!
Började ju dagen med skola, självklart typ. Ehm jaa.. kommer inte ens ihåg vad vi började med. Eller jo, svenska tror jag. Jag och Leo satt uppe i 3G med tidningen idag igen. Ska hålla på med den på varje svenska lektion tills vi är klara, eller mja, nåt datum de ska vara klart.
Den tiden vi hade SO-leketion så va de nån slags föreläsning (nåt sånt) i musiksalen som alla skulle lyssna på. Slappt o missa SO:on men kanske ändå hade behövt den lektionen till att plugga till provet.
Hade språk sedan, gjorde inget den här gången heller, huhähä. Hon läraren vi har då, hon bryr sig inte vad man gör eller vart man é ;O Va iallafall uppe i 3G o kollade läget där ;) Sedan fick ja några papper av Ulf som jag skulle göra. Haha, kunde fan inte ett enda ord. Dem som trodde det skulle vara för lätt för mig x)
Hade lunch sen, satt i bibblan, som vanligt när den är öppen. På hemkunskapen fick vi välja mellan att göra lussakatter eller göra klart arbetet. Jag är ju klar med mitt, så jag o 5 till gjorde lusskatter. Haha min blev ju väldigt bra ;) Ni som smakade får ju gärna säga vad ni tyckte xD Haha, mycket usch på dem asså.
Dem jäste inte, smakade konstigt och va "råa" innuti ;O Fattade inte hur jag lyckades med det.
Iallafall, stannade kvar i bildsalen sen för att göra klart min bild. Hela klassen förutom Agron stannade. Sen när klockan var 14.15 så stack jag till sjukhuset. Hade tid på röntgen 14.45
Gick bra där, eller tror de iallafall. Får svaren denna veckan nångång. Kanske blir operation. Får ju se.
När jag var klar där så skulle jag direkt till BM för att ta spruta. YAH, sista gången var idag :D Efter 5 år så äntligen é jag klar med de :D Yehe.
Mamma skjutsade mig hem till Tim när jag var klar där. Han mötte mig vid det gamla vanliga stället. Kollade på film o så. Gick ut en liten stund, men sen va han hungrig så vi gick in o gjorde mat x)
Va tvungen att dra hem rätt tidigt. Skulle sätta mig o plugga inför provet =|
Så de är la det jag har gjort idag ^^ Ska nog inte göra nånting mer nu ikväll. Tjulahej =)

   Bild 1: "Rökpaus" Bild 2: Mat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0