INLÅSTA?

Rolig dag i skolan :) Fast helt vanligt. Började med Engelska, skulle skulle o snacka i grupp om olika saker som handlade om film. Va jag Leo och Lisa, gick ju bra för oss ;) Höhö.
Sen hade vi svenska. Jag och Leo stack upp till 3G för att börja med tidningen, kom en liten bit iallafall :) Fast alla hade tydligen inte skickat sina till Mats så blev lite krångligt där.
Efter det så hade vi rast, vet inte hur lång, 50 minuter kanske? Började med musik sen. Då skulle man "visa upp" nånting inför Bengt o så. Jag gjorde ingenting den här gången, så hade rast ganska länge (hade lunsch direkt efter).
Lunchrasten va kul ;) Satt i bibblan med tex; Hasan, Adnan, Azar, Ablin o en massa mer. Vet inte riktigt hur dem hade fått upp bibblan för det va ju låst innan ;O Ulla kom sen (hon som brukar vara där) o då skulle alla "gömma" sig x) Gjorde det där vid alla hyllorna längst bort. Men jag kunde inte hålla mig så jag började skratta högt o tydligen, och sedan Hasan. Lyckat där ;) Sedan blev vi utslängda därifrån.
Men när Ulla gick så fick Agron upp dörren längst bort (om man drar riktigt hårt så får man upp den), och då gick ju alla in igen.
Ja, så höll de på sen.
Började bilden, fick hjälpen jag behövde... tror jag x) Får stanna kvar imon efter skolan o göra klart den.
På språket som vi hade efter skulle jag o Ayse sitta i bibblan. Frågade om dem kunde öppna. Men dem ville inte de först bara för att jag hade vart med i de "gänget" som höll på innan x)
Gjorde ingenting på den lektion, hade ju ingenting att göra ;O Slutade 14.20 idag så stack direkt hem. Sitter nu här ;)
Ska träna BASKET sen faktiskt ;) Börjar 17.00 tror jag. Ska bli kul :)
Tim frågade om vi kunde ses idag, men har inte tid =/ Känner mig så jävla taskig mot han. Han frågar mig nästan varje dag om vi ska ses, men har ju nästan aldrig tid, så ja, måste ju säga nej till han varje gång :O
Jajja, inget mer o skriva nu. Kommer säkert mer sen.


Kommentarer
Postat av: Karin

jo fast jag vill ha det lite mer stilrent, tyckte den innan blev så rörig och hörde inte ihop med färgerna

2007-12-03 @ 17:55:48
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0