INTE EN TILL...

Jo det får de allt bli! Sorry x)

Ta fram din mobil, ta det översta sms:et (ändra sedan ett steg ner varje gång) från inkorgen och besvara frågan med vad som står där.
Fuska inte. Skriv även vem det var som skickade sms:et till dig.

Vad sa den första du mötte idag?
Ayse: Va bra det är lungt. Vänner finns för sånna tillfällen, både i dina bra o dåliga dagar så kommer jag vara med dig. Puss Love you <3

Vad sa din mamma den dag du föddes?
Ayse: Hej, hur mår du? Känns det bättre? Hur gick det när du kom hem? Puss älskar dig, om du vill kan du ringde om de är nåt. vi hörs <3

Vad säger din bästa kompis på din begravning?
Tim: Hejsan :)

Vad är det den du gillar säger mest?
Henke: Mena inte så :(

Vad är det första du kommer att få höra imorgon?
Henke: Varför är du arg på mig?

Den snyggaste i skolan kommer komma fram till dig och säga:
Tim: Klart som fan :) :) :) Du betyder sjukt mycket för mig, Caroline! <3<3<3<3 / Tim

Första intrycket av dig:
Ayse: Din jävel jag höll på att få hjärtattack här :@ Fan jag trodde det var nåt as viktigt, shit. Blev verkligen orolig men det var kul hehe :) Jag visste redan ;) <3

Ska de stå på nästa tröja du köper:
Tim: Åk inte :( :(

På nästa sms du får kommer det att stå:
Pari: Okej, soft vilka? Nä tråkar o lite sånt hahaha

Det första din pojkvän/flickvän sa till dig:
Tim: You are the synshine in my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0