INTE VART HEMMA

Hallå alla glada och mindre glada!
Har nästan inte bloggat nåt nu i helgen. Eller ja, igår då dah.
Jag stack hem till Tim vid 16.00 tiden. Simon var också där. Lite senare så gjorde vi mat o sånt, gick till stan o hyrde film o köpte dricka. Kommer inte ihåg vad filmen hette, men den var bra iallafall ^^,
Lite senare på kvällen/natten så spelade vi TV-spel. Jag ägde Tim ganska stort på något bilspel, sen ville han inte spela mer.
Efter det, ja vad gjorde vi mer? Kommer inte ihåg :S Jag och Simon sov hemma hos Tim till idag. Mysigt :)
Vaknade runt 10.30 tiden. Ganska tidigt ändå.
Inte lång stund efter började dem två sjunga karaoke. Det är ju inte de första man vill höra precis .__. Ska inte säga så mycket om de ;)

Gick hem ganska tidigt, pappa kom ju hem igår o träffade inte han, så ja, blev att jag stack hem tidigt.
Satte mig direkt framför TV:en. Halv sov nästan. Var skit trött. Men har la piggnat till lite x)
Ska inte göra nånting idag, för det orkar jag inte. Eller jag har också ett engelska "arbete" jag måste göra som är till imon. Hade helt glömt bort de. Kom på det nu för några minuter sen.

Jaa, blev ett ganska kort inlägg om gårdagen. Har inte lust att skriva så mycket om det ^^
Aja, ska dra mig nu en stund från datan :) Tjuhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0