JAGA HÄSTAR

Ludde fick ett spel. Jag och mamma satt o kollade på TV och Ludde i mitt knä.
Så var det en häst på TV:en som sprang ut från TV-skärmen på höger sidan.
Ludde hoppar då snabbt som tusan ner från mitt knä och och springer "efter" hästen ut i hallen :O
Gjorde en snygg målning över det hela i paint ;)

image256


1: TV:en med hästen
2: TV: bords grej
3: pepparkakshus
4: bord
5: ludde (haha, ser ut som en spindel)
6: dörr till mitt rum
7: byrå i hallen
8: dörren in
9: matta i hallen
10: tv-rummet
11: hallen
12: köket

Pilarna är liksom först när hästen springar, och sen Ludde efter ut i hallen o runt x)

Okej, kanske var detta helt onödigt. För jag tror att ingen fattade ändå. Kanske var det värt ett försök ;)
Det såg iallafall kul ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0