JOBBIGT

Idag i skolan så gjorde jag och Leo klart tidningen. Så kommer få ut den imon, skulle egentligen gjorts idag men blev ju inte så.
Fick klass-tröjorna idag efter lite tjat på Lisa och Anna att dem skulle hämta dem idag. Kul :)
"Vi fick tyvärr inte inte
ha vårat tryck..."
Sen en gris
..."JOBBIGT"
Så står det på dem. Var det syftat på Marie... host* haha ;) Ne :P
Jag visste inte hur dem skulle se ut, bara att det skulle stå JOBBIGT på dem. Va inte i skolan den dagen de bestämdes ^^
Rolig dag i skolan, speciellt i cafeét ;) Huhä. På hemkunskapen kollade vi på film, Ronny o Ragge ;) Haha! Eller blev inte så mycket utav det, Lisa och Anna kom ju då med kläderna och skulle dela ut dem o så. Kollade typ bara 20 - 30 minuter. Slappt :) Sen va det slut på den här skoldagen.

När jag kom hem så åkte jag dirket till djurkliniken med Ludde, hade tid där. Skulle kolla öronen. Han hade nånting i ena så har fått dropp till han nu.
Käkade sen när jag kom hem, äntligen, skit hungrig va jag.

Sitter nu o snackar med Tim, ska träffa han idag. Ska nog ta o ringa Albert också. Men aja, skriver mer senare! :) Tjuudilidoo!

Kommentarer
Postat av: sara

tack så mycket, kram :)

2007-12-18 @ 16:51:57
URL: http://saaaaaraa.blogg.se
Postat av: lisa

jahaja, ska du följa med? :)

2007-12-18 @ 19:39:16
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0