KRÅNGEL

Mitt internet kårnglade innan, så har inte kunnat skriva tidigare idag.
Hade svårt jag hade att somna inatt. Tog skit lång tid. Orkade knappt gå upp idag på morgonen, så har vart trött hela dagen i skolan.
Idag fick vi tillbaka lite olika arbeten, fick; G+ på engelskan, MVG på bilden, VG på matte provet och MVG på hemkunskapen (lägenheten). Försökte även hitta Björn så att vi fick tillbaka våra biologi prov. Har ju inte han mer nu innan lovet, så skulle vart kul o få det. Aja, hittade han inte iallafall.
Inget speciellt som har hänt idag, jag Leo och Marren satt 1 timma och 40 minuter med tidningen idag -.- Vet inte om vi blev klara, tror det. Och det var tvunget att bli klart idag, så får la hoppas på det bästa ;)
Fick sluta tidigare idag för att språket var inställt. Skönt.

När jag kom hem så käkade jag, tillsammans med min bror ;) Haha! Länge sen :P Jajja.
Träning sen klockan 17.00 ska inte göra så mycket mer idag förutom de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0