LÅNG DAG

Åh orkar egentligen inte skriva, men gör det ändå .__.
Klockan 07.45 skulle vi samlas vid stationen, sedan gick tåget 08.03 till Göteborg.
Började med en "stadsrunda". Gick med Marren, Azar, Ayse och Pallis. Vi orkade inte leta eller gå så mycket just då, så vi frågade vart Opera grejen låg. Så svarar hon tanten: vet ni inte vart det ligger, de är ju en skam" Sedan pekade hon vart de låg. Vi stog precis vid de, fast med ryggarna mot de -.- Smarta som vi är.
Iallafall, på femte frågan va de att man skulle gå till stadsteatern o svara på nån fråga där. Men nu blev de lite fel för oss. Vi tänkte att vi kan ta den frågan sen när vi ändå skulle o kolla på teatern. Så jag Marren och Azar går till Nordstan. Bara går runt o gluttar lite. Sen ringer Marie (lärare) till min mobil o frågar vart vi är, säger att vi är Nordstan o så. Sedan så sa hon att vi inte hade vart vid stadsteatern o sagt till typ att vi hade vart där. För dem skulle stå där. Så berättade jag att vi hade fattat fel isånnafall, men egentligen va de att vi inte hade läst allt på lappen. Längt ner stod: gå dit pricka av er..." o sånt.
Så sa Marie, skit sur va hon, att vi kunde ha hört av oss. Då svarade jag att vi inte hade hennes nummer ju. Men det stog tydligen också på lappen :O Ops typ x) Hon va inte glad på oss, men sket i de.
Gick vidare, käkade sen. Direkt efter tog vi bussen hem till Marren. Jobbigt värre i alla trappor. 127 stycken tycker jag att de räcker o blir över x) Fanns ingen hiss heller ;O Träffade Zvante :D Har inte gjort de på skit länge, år typ .__. Det var trevligt.
Tog bussen tillbaka till stadsteatern, kom dit 1 timma innan vi skulle samlas där. Så vi satt där inne o väntade. Men inte långt efter kom Hasan, Kim, Kenan, Adnan o en massa andra.
Teatern började 13.30, tyckte faktiskt den va bra ^^ x) Romeo o Julia va de, fast inte den "riktiga" typ. Utan... en mer skämtsam typ av den? Vet inte alls hur jag ska säga de xD Marren tyckte den var kass, men alla andra jag hörde som sa nånting om den va att den va bra.
Gick dirket till stationen, då blev Marren ner sprayad med nånting, vet inte va de heter x) Ansiktet o allt. Men jag klarade mig :D Yah.
Tåget gick hem vid... 17.40 typ. Mamma kom o hämtade mig med bilen bara för att jag skulle direkt till Bagheera o träna. Kom hem 18.20 o träningen började 18.30

Aja träningen då ja, delade hall med killarna. Började först var för sig, men sen spelade vi med dem, blandat. Gick ganska bra, fast dem kan ju ingenting -.- Dem vet inte vad långpass é, eller vad snabba uppspel är för nåt.
Vafan, de é ju sånt man lär sig precis när man börjar i basket! Irriterande .__. Inte kul o spela med dem då x)
Va lite roligt när Ayse kom fram till mig o berättade om hennes lilla olycka som hon gjorde hemma hos mig när inte jag var hemma xD Haha! Goding ;)

Aja, nu ska jag inte skriva mer! Bilder ligger här --> http://jagtogfelnummer.bilddagboken.se/ från dagen :)
Ska göra lite annat nu, sedan sova. È skit trött .__. Hejdå o Natti :D

(inlägget skrevs igårkväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0