MELLANDAGSREA ÄR DET ALDRIG FEL PÅ

Kom precis hem från Göteborg. Åkte dit o träffade Marren. Gick typ överallt o kollade på det mesta. Sen blev det Donken som alltid i Gbg ;) Så störande en grej var... det var proppat precis överallt, men tillslut fick vi ett bord lite längre in mot hörnet med två platser. Där sitter vi o äter o pratar precis som vanligt. Ca. 3 meter bort sitter ett gäng tjejer, 6 pers. Hur jävla jobbiga som helst! Satt o skrek o "skrattade" sånt dära.... fjortisskratt ni vet? Sånt som man stör sig på.
Sen ser dem oss, o skriker en av dem; aaaamen kolla dem tjejäärna där borta (pekar på oss). Asså guuud det ääär mina nyaaa kompisaaaar! HÄÄEEEIJ! Och sedan vinkar som en dåre till oss.
Jag och Marren fortsätter äter som ingenting, sen börjar dem tjejerna ropa; HÄÄEEEIJ!!! skit högt till oss.
När vi inte brydde oss om dem så fortsatte dem med sitt fjortis-skratt så att hela Göteborg hörde dem. Jag och Marren orkade inte vara kvar o höra på dem så vi tog våra grejer o stack därifrån x)
Aja, iallafall. Rolig dag var det :) Köpte en röd tröja, en svart med ett tryck på, ett par svarta jeans och en ring (självklart hittar jag aldrig nånting på rean). Var bara tvungen att ha en ny ring, har ju för vana att alltid ha en på långfingret. Och den jag hade innan den här, hade jag snart haft 1 år på mig. Tyckte det var dags att köpa en ny ;)

image257

Helt vanliga kläder typ, tröja från HM och jeans från Weekday.
Den svarta tröjan orkade jag inte ta kort på ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0