MINGEL

Ingen vanlig dag i skolan, för det här var sista dagen :D Eller inte riktigt sista, men jul lovet börjar ju imon ;) så himla gött!
Hade julshow idag i skolan, lite små roligt faktiskt. Alla småungar när dem springer runt o sånt :D När jag och Stéff skulle upp till 3G för att kolla på bilderna som några hade tagit, så frågade Mats (lärare) om jag ville fota lite med hans systemkamera. Självklart att jag ville det vafan :D Så gjorde de en stund ^^ Han har ju typ tusen olika objektiv till den, så blev en massa bytande o så ;)
Efter det hade alla nior nåt slags mingel (man skulle ha med sig nåt) och lärarna fixade dricka. Det var mysigt :)
Fick ju betygen idag, läääskigt! Ne inte så. Sänkte mig i engelskan från VG till G, samma sak i slöjden. Höjde mig i hemkunskapen från VG till MVG, samma sak i bilden. Och så fick VG i matten :) (hade G innan)
Så vet inte riktigt om jag ska tycka de är bra eller dåligt. Blev nog ändå mest "nöjd" (glad?) med att jag fick VG i matten. Ville ju ha de o så.

Aja, hade tänkt att kolla på alla bilder från idag o lägga ut dem. Men blir nog inte här, brukar ju gå så himla segt. Men dem kommer iaf upp på bilddagboken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0