MISSLYCKAD FILM x3

Godagens alla :)
skrev ju igår att jag skulle lägga mig o kolla på film. Men blev inte riktigt som jag hade tänkt. Hade 3 filmer på samma skiva. Så jag tänkte att jag skulle se Behind The Mask, men bilden var helt konstig på den. Filmen är tydligen sån. Så jag stängde av den efter 15 minuter, och bytte till Click. Men där va de ingen text. Vill helst ha det när jag ser på film ;) Bytte igen då till Haunted Forest, men texten på den var skit liten på min TV ;O
Va då sen för slö att gå o hämta en annan skiva med filmer, så släkte o somnade ganska så tidigt.

Vaknade idag av att Ludde kom upp i sängen, men somnade om sen en stund. När jag hade gått upp o så, så gick jag en promenad med han. När jag kom in så började jag och pappa att kolla på Haunted Forest.
Inte lång stund efter började mamma göra lussekatter (ja, igen) så hjälpte henne med det.
Men nu är dem klara och jag o pappa ska se färdigt filmen ;)

image205

Kul att se en skräckfilm mitt på dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0