NÅGON MER SOM ÄR DET?

God Morgon på er som är uppe lika tidigt som mig! :)
Va tvungen att gå upp jätte tidigt, som ni märker för jag sitter ju redan vid datan. Mamma skulle jobba, och är ju då tvungen att gå ut med Ludde 2 ggr på morgonen innan jag drar mig. Är inte så jätte trött iallafall :) Bra de.
Idag, kommer säkert bli en sån slapp dag i skolan som det har dem här dagarna. 09.00 - 10.00 skulle de komma några från militären och snacka. Sen tror jag, om jag fattade rätt, så skulle vi ha någon idrott idag. Och då slutar vi 11.30 :)

Skrev inte så mycket mer igår kväll ju. Spelade CS med Morsan, Henke, Devil o dem "gamla vanliga". Lite kul så, har ju inte spelat med några utav dem på skit länge ^^
Det var la det jag gjorde. Läste en stund på kvällen, men lampan släcktes ganska tidigt. Inte lika tidigt som jag hade hoppats på x)

Aja, nu ska gå o göra mig i ordning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0