REDAN IMON?

Dagen började med att alla som skulle vara med i lucia tåget imon skulle samlas uppe i gympasalen. Från våran klass är det bara jag Adnan Leo och Agron som inte ska vara med.
Egentligen skulle vi ju haft NO på den tiden, men blev ju självklart inte av. Vi satt bara i klassrummet o tjötade om alla möjliga saker.
Sen gick jag till bildsalen, o pratade med Gayl (lärare). Hon hade sagt till oss att alla uppgifter skulle vara inlämnat på Måndag o så. Men nu sa hon att allt ska vara inlämnat imon om man skulle ha betyg på det :O ... Surt.
Hade SO sen, hade nutidskryss och en kluring. Våran grupp va dem som klarade den.
Hade gympa sen efter maten. Va inte med, men va iallafall brännboll (räknade poäng xD) och sen så skulle dem som inte hade gjort, eller ville göra om, beep-testet göra det. Satt o räknade åt Adnan.
 
Dirket när jag kom hem så satte jag mig med bilden. Blev klar med konstnären. Har nu bordet kvar. Måste ha hjälp av Gayl med de. Gjorde de jag kunde... så kanske får stanna kvar imon efter skolan. Måste ju få gjort de.
Hon sa om jag gör de bra, så får jag MVG i betyget nu till jul.

Hinner inte skriva så mycket mer, har samling vid hallen nu 16.15 Har borta match mot Kullavik. Får se hur de går :) Skriver nog mer sen, tjaaarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0