SÅNG & DANS

Tim stack nyss hem, va och nötte han tidigare idag. Stack hem till mig, först satt  vi la bara på golvet o hade kul ;) Sedan åt vi lussekatter, hade mys och sjöng xD Ni får själva tänka er hur de lät... ;) Dans till det också :P Haha!
Va ute med Ludde lite snabbt också, har nog aldrig vart så trött efter att ha vart ute med han som jag var idag!
Nu i slutet satt vi bara i köket och snacka om olika jobb o sånt, väääldigt intressant ;)

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Och ja, det måste bli så. En anledning till varför är att Mamma klagar alltid över att jag somnar vid köksbordet på morgonen -.-

Aja, kommer lite bilder sen i ett annnat inlägg när jag har lagt in dem på datan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0