SOVA REDAN NU?

Lovade Ayse igår att jag skulle komma o titta på våran hemma match, och att jag skulle vara där innan matchen hade börjat.
Vaknade idag 11.00 (samlingen var 10.45) så stack in i duschen, och gick sedan direkt ner till hallen. Klockan var la runt 11.30 då och matchen började 12.00
Inte många som var med o spelade idag. Många var sjuka. Va bara 7-8 stycken spelare.
Mötte Libertad. Det var en jämn match. Först drog dem iväg, men Varberg kom igen sen o vann matchen med 52-59 tror jag de var :)
Sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, har suttit framför TV:en tills nu typ. Vet inte vad jag ska göra idag. Är skit trött, så kommer la inte orka göra nåt heller x)
Måste få klart min bild idag, eller imon...!

Jajja, inget mer o skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0