TRE I ETT

Har inte hunnit skriva nånting förräns nu.

Träffade Tim igår runt... vad hade klockan kunnat vara då? 15.30 kanske. Vi stack iväg o fixade en sån ansökninglapp, eller mja, han hjälpte mig med det. Sen så stack vi till hans jobb o va där en stund. Tim skjutsade mig på cykeln överallt dit vi skulle ju. Första och sista gången kan jag säga. Har aldrig vart med om någon som cyklar som han. Men kul var det iaf ;)
Sen runt 17.15 va jag tvungen att dra mig hemåt, Ayse skulle komma till mig 17.30 för vi skulle ha en liten pysselkväll i hallen hela laget 18.00 till ca. 20.00 Mysigt :)
Alla var där förutom Pallis och Tina. Mathias fixade fika o sånt också. Jag och Ayse stack därifrån typ 20.00 hem till mig. Så hon sov över här.
Kollade på en film; 1408. Tyckte den var bra, speciellt slutet. Men kanske liiite för overklig, men strunt samma :) Sen efter det tog vi en promenad med Ludde runt 01.00 tiden. När vi kom in igen så låg vi bara o snacka i flera timmar, om precis allt mellan himmel o jord ^^ Vet inte vad klockan va när vi somnade.

Idag var vi tvungna att gå upp 09.30 för att vi hade torget (jag, ayse jennifer, mathilda) 10.30 till 14.00
Kallt som tusan var det! Höll på att frysa ihjäl .__. Träffade lite folk där också, Calle gick ju förbi ca. 8 ggr x) Pallis kom dit fastän hon inte skulle stå där, Marre också. Sen i slutet kom Henke, så pratade en stund o så.
Gick från stan när klockan var 14.20 direkt hem. Somnade framför TV:en när klockan var 16.00 och vaknade precis innan jag började skriva här. Är fortfarande trött -.- Haha, aja ... !

Måste ta nåt att äta nu, har bara ätit en macka idag .__. Skriver nog mer sen. Tjuhej!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hur mkt sålde vi för?? :)

2007-12-22 @ 22:49:28
Postat av: Carro

Inte lika mycket förra gången tror jag. Men vi sålde många bingolotter :O Fast vi får inte mycket för dem

2007-12-22 @ 22:52:07
Postat av: mirre

jaja,
men det är alltid något :D

2007-12-23 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0