c x2 + e



Yepp... hade verkligen svårt för att somna inatt =/ vet inte riktigt varför, somnade runt 05.00 - 06.00 på morgonen :O aja, same shit vafan.

14.00 - vaknade jag
14.10 - såg jag att elin hade ringt mig, och jag ringde upp henne
14.55 - gick jag bort till elin, där ch också va
15.00 -  15.45 - då va vi data nördar ^^
15.45 - gick vi till hajen för att handla kyckling
16.30 - började elin med maten och jag o ch drog igång med annat :´D stackars grannar säger jag bara...
17.10 - maten är klar; ris, kyckling, nån sås (?) och salads grejs
Vi hade lagt in 4 stycken kycklingar i ugnen (adde skulle också ha en). Två stycken blev klara i tid, så som det stog på påsen. Dem andra två tog ca. 1 timme :S jag och ch tar självklart dem två första som blev klara. när elins kyckling va färdig hade ja o ch redan ätit upp =´D snela hestar vi va som inte väntade.
19.30 - stack jag hem (lovade mamma att vara hemma tidigt för att pappa åker inatt)
19.50 - började en film på TV som jag såg en stund på, men tröttnade och gick o hittade jordgubbar i kylskåpet. mumsade i mig det istället (a)
21.05 - satt jag mig vid datan. och ja, jag sitter ju där nu fortfarande också xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0