jag vill inte

Jag vill inte se dig,
jag vill inte se någonting som jag hoppas på så mycket </3


Jag är inte perfekt
-men vem är
Jag är inte den dottern ni vill att jag ska vara
-men jag är den jag är
Jag saknar de värmade orden ni alltid sa
-men nu är det borta
Dem andra är så mycket bättre än mig
-jag har fattat det
Totalignorerad
-hatad & Världelös
Men vadfan vill ni att jag ska göra?


Du förstör bara för mig.
Jag vill kunna leva mitt liv.
Orkar inte sträva efter luft längre.


Du är i vägen för mig,
du står där & trycker ner mig mer & mer.
En saga,
en saga utan slut.


Utan dig skulle allt bli lättare,
men nu är det inte så.
Du har hittat din favorit nu,
& jag är borta för dig.
Inte lika mycket värd,
jag orkar inte klättra  


Du har ett hjärta utav sten
och din personlighet är lika dan. 



Jag hatar det sättet du pratar med mig,
det är inte längre värt något.
Att försöka vara glad,
att försöka vara speciell för dig.
För du bryr dig inte längre,
du stöter bort mig,
som olja i vatten.


Vintern började inte bra,
du förstörde den för mig.
Fu förstör allt, alltid.
Så jag tänker inte låta dig förstöra min sommar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0