liseberg

Höhö.
började med att jag gick hem till elin ca. 1 timme innan tåget gick, där befann sig även ch :P när vi kom till stationen köpte vi biljetter o de dära. när vi kommer in i göteborg, började en diskussion mellan oss tre. eller diskussion & diskussion... det var mer "vem som hade rätt"

elin: jaha, då är vi redan i mölndal
ch: nej vi är göteborg
elin: eh nej, vi va i göteborg innan, och nu är vi i mölndal
ch: du har fel. först kommer man till göteborg, sen till mölndal, och sen tillbaka till göteborg!
och då kommer jag in i allt som hade vart tyst hela "resan"
jag: vafan fattar ni ingenting nån utav er !? VI ÄR I MÖLNDAL SOM LIGGER I GÖTEBORG!
ch och elin efter en liten stund: ....? aha....

aja, inte alltid jag som inte fattar =D *stolt*
när vi kom fram till stationen i göteborg, så blev de lite virrigt med åt vilket håll vi skulle gå åt. men vi chansade faktiskt rätt :D vi kom fram till liseberg ca. 40 minuter innan de öppnade (?) vi hade nog räknat fel med tiden xD så vi fick roa oss med annat. satt utanför grindarna o mumsade gowdis ^^
sen kom äntligen therese, daniel och hanna, som va bestämt att vi skulle möta där =D

vi började med balder. de är nog den bästa av alla faktiskt ;O efter den såg de ut som jag hade skärt lök i ca. 2 timmar non stop + grinat 1 timma efter de xD dem andra tycke de såg kul ut =/

när vi skulle gå upp mot den nya, uppswinget, vågade ingen åka den med mig :O (therese och daniel va nån annanstans då) men så tvingade jag med hanna en gång ^^ sen när vi hade åkt den, så tvingade jag med elin efter många om och men :P ch vågade inte åka den.

jajja, efter ganska många timmar va hanna, therese och daniel tvugna att åka hem =/ så jag, elin och ch åkte kållerado 3 ggr xD vi va ju inte lite blöta efter de :O men självklart snodde jag chs tröja som va torr :D och hon fick min blöta (a) tillslut ville ch åka uppswinget, så vi går upp till den igen. då åkte alla tre den. haha det hände en skit rolig sak. när man åker den har man ju bara en grej åker ner över låren (tror ej ni fattar men skit i samma) och när den har stannat ska dem åka upp av sig själva. men de gjorde inte elins. hon satt fast xD

elin: JAG SITTER FAAAAST!
ch: asså du kan sitta kvar, du passar där.
elin: JAG SITTER FAAAAST! (likadant skrik igen fast ännu högre)
och jag sitter 2 m därifrån och knäcker mig totalt.
då kom de en som skulle hjälpa henne.
elin ser fortfarande livrädd ut, och ch joinar mig en bit bort och garvar med mig x´D
så jävla kul de va.

therese har tur.. jävligt tur :´D hon vann 3 stycken stjärn-vinster o massa annat smått o gott ^^ okej, bryr mig la inte så mycket, hatar sånt fjomperi med spel xD

jag trodde jag skulle dö av trötthet faktiskt;
först gå hemifrån till stationen
sen från stationen i gbg till liseberg
va inne på liseberg i ca. 8-9 timmar
gå sedan tillbaka till stationen från liseberg
och tillslut från stationen här i vbg o hem

en grej hatar jag verkligen på sånna ställen där de brukar vara mycket folk. att dem knör så :O vafan, dem går ju bara rakt på en sp att man flyger iväg som en vante = / okej, kanske inte dåe men ... nästan xD störande värre :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0