13 Mars

07.15: Mamma försöker väcka mig för att de är skola
07.35: Då sitter jag uppe för att äta frukost, och sedan göra mig i ordning
08.20: Är jag i skolan, och träffade Azar när jag skulle låsa min cykel. Efter det så står Tony utanför våran skola, jag hälsar men säger inte så mycket mer. Sen kommer Tim :) Pratar lite, och sedan går jag och Azar till klassrummet.
08.30: Då är vi inne på "lektion" läraren står bara och babblar om hur man ska göra osv. nu när de är Tema USA. Vi sitter ju såklart och lyssnar till MAX! *inte*
09.00: Är han äntligen klar och alla sätter igång med sina arbeten. Jag, Love, Adolin och Julia (Stéff svek mig ju för hon va sjuk och kom inte idag) jobbar faktiskt bra x) Adolin tvingar dem stackars sjuorna jobba så länge jag och han går ner till 3G och g33kar.
11.00: Då tog våran grupp rast i 20 minuter. Då passar jag på att gå ner till Bild-salen där Marrens grupp är. Kollar läget lite ;) Jennie va också där, jag hjälpte henne att DUTTA ett STORT papper i bara blått ;) *hjälpte dem fast jag inte ens är med i deras grupp* (A) Robin sög verkligen på att dutta, han gjorde fel, men när vi sa de så sa han bara att de va vi som gjorde fel :P Då ville Jennie också ha en mörkare blå och dutta med så att det blev blandat. Jag hjälpte såklart Jennie att vinna kriget mot Robin för han ville ha rött. Dålig smak den killen har :D
11.20: Går jag tillbaka till mitt klassrum, och vänder ryggen mot kriget ;) jag vet faktiskt inte hur de blev tillslut. Våran grupp sätter sig och jobbar iallafall *pluggisar*
11.50: Då blev de kaos. Lärare vs. Eleverna. Lärarna hade tidigare sagt att vi skulle gå och äta kl: 11.50 men dem sa att dem hade sagt 12.00 Lärare är konstiga >.<
12.00: Då går iallafall jag Marren, Azar, Albulena och Kavaja och äter. De va hamburgare med bröd (bröd har vi aldrig fått förr) Urk... de va la inte så gott, men gick att äta :)
12.20. Nu hände en rolig sak. Det tyckte iallafall jag Och Liridon. Så här va de: Fyrornas fotboll kom rullande mot oss, och Tim kastar upp den på matsals-"taket". Då skulle Liridon gå upp och hämta den. Sen kastade han ner den till Tim. När Tim skulle skjuta iväg den till fyrorna så ramlade han bakåt x) Det såg kul ut. Jag och Liridon knäckte oss totalt *humor* Men Tim tyckte inte att va kul, han fick ont.... den dära klenisen ;)
12.40: Då var det dags att jobba igen. Jag gick ner till 3G och satte mig och pratade med Tim och Elin. Jag kollade in Elins nya mobil ;) Älskar verkligen färgen på den :P
14.00 Äntligen då slutade skolan. Jag hade följe med Anton hem :D *skojskoj* Snackade la mest skit :)
14.20 Va jag hemma, satte mig vid datan och chattade lite. Tråkigt. Sen så tvingade jag mig själv att plugga inför Hemkunskapsprovet på Fredag. *hatar läxor och prov*
15.00 Då la jag av med pluggandet. Mina krafter va redan slut och min hjärna gick på högvarv x)
16.00 Började jag skriva här, och nu mer har jag inte hunnit göra så mycket.

Måste plugga ännu mer nu, kanske inte heller ska träna idag, fortfarande förkyld och ögon infektion :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0