14 Mars

Fördelen att kasta pennvässaren till en klasskamrat: om det är någon man hatar så ska man missa personen helt så att pennvässaren kastas in i tex väggen, och allt innehåller faller ut. 
Och nackdelen att kasta pennvässaren till en klasskamrat: läraren blir arg. "GÅ FRAM TILL PERSONEN OCH LÄMNA DEN TILL HENNE/HONOM"

Jag försökta faktiskt kasta pennvässaren till Anton, men det va tydligen inte de han ville ha
Anton: Asså jag vill ha nåt....
*schviiiich* jag kastade en pennvässare till han.
Anton: MEN VAD FAN GÖR DU?!

Jag lovar, ett problem i vårt klassrum är pennvässaren, alla lider av den!

Idag bakade jag negerbollar :D *mums mums* Tim va hemma hos mig då, men ville inte hjälpa till att kleta i de :/ Men han åt dem iallafall efter. Jag är bara så braaa på att baka och sån shit (A)

Igår kväll så döpte jag och Jennie om Calle. Fast han vet inte om det, så sccch ! Nu heter han: Calle utan balle med lingonskalle =D Vi är ju bara så roliga, bra humor har vi också. Fråga bara Robin vad han tycker om oss ;)

Igår skulle jag också laga mat med min bror. Vi va ensamna hemma. Vi tänkte först göra pizza, men vi hade inte alla ingredienserna (eller va de nu heter). Så det blev fiskpinnar med potatismos. Jag lyckades självklart att göra moset mycket starkade, och vi höll på att dö av "för starkt i halsen" Men pinnarna blev iallafall lyckades :)

Waha, idag svek inte Stéff mig i skolan! Nu va det Adolin och Love som gjorde de :P Vi tog rast kl: 10.00 och skulle vara tillbaka 10.20 Jag och Stéff håller ju självklart tiden (A) Sedan hittade vi inte Adolin och Love. Så vi gick runt hela skolan minst varv *jobbigt* Sen så kom vi på att Love skulle på nån grej och lyssna på i musiksalen. Så då hade vi Adolin kvar att hitta... vi letade faktiskt länge efter han :O När klockan blev 11.40 ja, då dyker pojken upp! Dags att komma nu? Bara för att de va mat så kom han :/ :P Så jag och Stéff hann faktiskt att fördjupa oss i tre saker ^^,

Haha, det hände en jätterolig sak idag i skolan. Jag tror inte att jag ska berätta så mycket om det, men ni kan ju fråga vem på Hagaskolan som röker på tushpennor x) Som dem blåste honom! Hela skolan vet ju om det nu :P

Imorgon skulle vi få baka i skolan om man va klar. Vi är de snart faktiskt :O Vi i våran grupp bestämde oss för att göra negerbollar. Vi bestämde även oss för att alla skulle ta med sig varsin sak till de, Jag: smöret, Stéff: havregryn, Adolin: socker och Love: kakao :D Vi hoppas ju också på att vi FÅR 1 msk vatten från skolan, DEM SNÅLA JÄVLARNA!

Jag: Asså de där är bara sånt dära frigolit !

Mackan: Carro, DE HÄR ÄR OST!
Jaja, alla kan vi säga fel :/ ;)



"ALLA TJEJER TYCKER FAKTIST INTE OM SAKERNA SOM DOM GÖR I PORRFILMER! TEX ATT FÅ EN OMGÅNG I ANALET ÄR INTE DET SKÖNASTE!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0