15 Mars

VI ÄR STYGGA, INTE SNÄLLA, VI ÄR HOMO-SEXUELLA!! (8) Taha, vilken humor :)

Idag har jag vart i skolan, började 08.30 och hade rast från 09.00 - 13.00 SEGT =D

Jag och Jennie. A hade en liten diskution (eller va de nu heter) om Simon och Jacob, och vi kom fram till att de är superduper gölliga innerst inne :* Va pratade om minnen :) *skojskojs* faktiskt. GRATIS GLASS ÄR GODARE ÄN KÖPT, de är något vi också kom överens om ^^,

Vet ni? Idag var jag och klippte mig om ni ville veta, och jag VET att du ville veta de, annars skulle du aldrig ha läst `blåst´ (A)

Imon har vi prov :/ I hemkunskap. Och jag kommer ha 51% rätt på alla frågor, enligt mina beräkningar :) Och visste ni att lol betyder läs och lär? Jag känner mig så smart nu för tiden. På Måndag har vi också prov, fast i svenska. Och där kommer jag att ha ca. 47% rätt :/ Jag suger på svenska. Jag kan säga de själv, så slipper alla andra göra de :)

Hanna Billing har blivit fjortis, och igår sårade hon mig TOTALT ! Bara för att min msn inte funkade, va jag tvungen att logga in på ebuddy, och såklart så såg hon de. Det första hon skriver till mig är: HAHA JÄVLA EBUDDY NÖRD, *DAAAH* Jag blev ledsen i ögat :* Men jag gav faktiskt igen, och skylde på att ja va tvungen att logga in på msn på nåt sätt, för mitt liv funkar inte utan msn :) Maha, så kan de gå :)

Jag och Marren älskar att sjunga Torkel i Knipa- Fuck off and die. Vi har gjort det hela dan i skolan :O Eller nu är det två dagar i rad. Stéff har också börjat hänga på oss med att sjunga den "braiga" låten. Och såklart så stör sig alla andra på den :) *vi är hemska* och jag skämms inte ett dugg för att jag kan typ hela utan till: att jag inte kunnat se, jag kan typ inte fatta det, de é för fan den första gång jag ser dig. Du é ett ascoolt tidsfördriv, ja du é horan i mitt liv. Som en blixt från himlen, va é de med mig? Jag tror jag har varit blind fram til idaaaag. Då du plötsligt såg på mig och saaa: Fuck off and die, du é för ful för mig och din morsa går för en hundring, du sa det rakt i mitt feeejs! Va vill du ha? Baby, jag står här som en nörd i mån av förundring, för jag vill va i din spaaace.

Aja, det va iallafall en bit in på låten ;) Jag är grym ^^,


- Ska han öppna en pizzeria?

- De är som att riva pengar som pappersbitar



don't you cry tonight, i still love you baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0