16 Mars

Skolan: Usch... nu börjar dem dära tråkiga och vanliga lektionerna igen :/ Jag hatar skolan och jag tror inte att jag är ensam om de. Men idag va de liite speciellt. Gympan: Jag kunde inte vara med på hela för jag har/hade feber. Så efter ca. 20 minuter så stack jag Agron och Marren upp till matsalen (dem va inte med på gympan), fast vi inte fick va där den tiden, och åt mackor :D Agron snodde med sig sånna... kalkon kanske de va? Till min macka också. Ibland kan ju till och med han vara en snel hest. Efter det så skulle jag byta om, för jag gick upp med gympakläder på i matsalen, Marren hängde med och Agron fick vänta utanför en stund x) Sen när han kom in i omklädningsrummet så lät de som om han rev en stor byggnad eller nåt :s Han slog sönder några saker till taken och väggarna ^^ Buwsunge. När vi sitter där inne i omklädningsrummet så frågar Marren bara rakt ut:
-Agron, när runkade du senast?
Agron sitter bara med stora ögon och öppen mun O__o
Jag: Han har la aldrig gjort de...?
Agron: Asså de va fan 2 dagar sen sist! *helt seriös é han också*
Efter detta så stack vi upp till maten igen, och där sitter ju Burhan som vanligt ensam med en rad mackor upp till taket och eget smörpaket >.<
Vi slapp, eller slapp och slapp, vi hade hemkunskapsprovet på matte lektionen och på hemkunskapslektionen gjorde vi en lek, men igentligen skulle vi ha matte då, men hela klassen vägrade :) Och Magnus (`lärare´) gav sig till slut :D Våran klass lyckas ju med de mesta så :) Taha, jag Issa och Mirre va i ett lag, så klagade jag och Issa på att alla tog den här leken så seriöst, men sen vi fick fel poäng, alltså för lite, så började vi klaga på de hela tiden x) Och då sa Mirre till oss; vilka är de igentligen här som tar de här seriöst? xD Vi blev ägda med andra ord :)
Idag satt även jag Marren och Azar och pratade med Gt om när hon stönar när hon är tyst. Asså... när hon läser tyst, så stönar hon :O Jag förstår mig inte på henne ibland... eller de är rätt ofta! Sen när det blev tyst så satt vi där och några fel... då börjar hon låta :S Jag svär, Ivar fick stånd, jag sätter en tia på de :)
Idag när bi träffade Tobias (`lärare´) så frågade jag hur de gick på min uppsats om Droger och Missbruk, så svarade han bara med "ett finger upp i taket" jag: MEN SVARA ISTÄLLET FÖR ATT STÅ DÄR OCH FJOLLA DIG MED ETT FINGER RAKT UPP!" det var inte meningen att låta sådär. Då sa han att jag fick MVG, och det var faktiskt sant :) Kan ni tänka er, jag med ett MVG? JAG ?! Aja, har ju haft de i bild men vafan :) Marren blev ju gladare än vad jag själv blev 8-)

Pluggandet: Det blev inte så mycket utav de idag (A) Jag orkade inte, men mamma tvingade mig tillslut. Så jag satt faktiskt i 1 timma med svenskan. `Hej jag heter Carro och kan ingenting om detta´

Internet: Jag hatar min data, JAG HATAR DEN! Eller jag älskar ju den när den funkar som den ska (A) Men när ljudet funkar, funkar inte msn/ibland inte internet, och när internet och de funkar, SÅ FUNKAR JU INTE LJUDET! Jag fattar inte va de är för fel på alla saker.... för de är väl omöjligt att de är fel på mig? (A) Och föresten... jag stör mig på alla som använder Lunarstorm som Luderstorm! "Du är söt, du är snygg" de är nånting dem flesta skriver till ca. 1000 pers. Är lunar ditt självförtroende eller? Kom igen vafan, våga vägra kommentera kollage ;) "Ge kärlek till en, inte till alla"

Digitalkamera-time: Nu när jag fyller på Söndag önskar jag mig en digitalkamera, men de kommer jag inte att få, men jag kommer att få pengar till den höhö ^^ Fast idag hittade jag min SKIT GAMLA och SKIT KASSA digitalkamera som jag har använt lite idag. Tog kort lite överallt :) Men den suger totalt. Och jag som alltid har klagat på Marrens kamera, men hennes är ju bättre än min x) Och imorgon ska jag till Marren och sno hennes, men hon får ju tillbaka den på Måndag(A) Fast jag har ju en annan .... som är bra .... MEN SOM INTE FUNKAR! Usch på den.

Amalia tar upp element-"gallret" och börjar vifta med de och skriker: JAG SKA DÖDA HAN!!!
Anton: Jasså, så myggerna kommer tidigt i år?

Precis innan vi ska ta skolfoto.
Adnan: Vänta, jag måste stå jämte Agron för att se smal ut!

Håkan (`lärare´): Vad är det som blommorna behöver, som vi människor också behöver, både unga och gamla?
Leo svarar när han sitter i sin drömvärld: Kärlek och omtanke!

Johanna (`ny lärare´) och första lektionen så ställer Azar till de för dig själv
Alla snackar om nånting.
Johanna: Amen Gud asså ! Jaa, tänk!
Azar: Amen Gud asså! Jaa, tänk! *härmar johanna med fjantig röst* och viftar fjortis-aktigt med händera.
Johanna ställer sig bakom Azar.
Johanna: Men hallå eller?
Azar: Amen asså Gud, hallå eller?
Johanna: AZAR!
Azar vänder sig sakta om:
- Oj asså ... förlåt :-* precis som om hon skulle mena de ^.^

Jag och Azar går runt och snackar om musik
Jag: Men asså de är sån dära neger-punk!
Azar: ?
*det heter ju neger-dunk^^*


"Om dom inte gör någonting åt invandringen så flyttar jag utomlands"

Gråt aldrig över att du förlorat din såkallade rätta kärlek, för den rätta personen vill ha dig för evigt.  

Jag vet att det är svårt att älska mig, jag har själv försökt i 15 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0