17-19 Mars

Lördag 17/3

Då var jag med Azar först. Vi gick till Haga och tog lite kort x) (jag hade tdigare på dagne vart hos marren och baxat hennes) Sen så träffade vi Jens och Ajet, pratade med dem lite o så. Sen blev de för kallt för att vara ute :O Så jag och Azar ringde hem till Elin och frågade om vi fick komma hem till henne x) Det fick vi om en halv timma, men vi stack dit direkt ändå. Hon var ensam hemma så vi såg på en film, "Säg att du älskar mig". Den var skit bra, men ändå lite ... hemsk :/ Efter det så gjorde vi inte så mycket. Eller jo, vi satt i hennes kök och åt päron x) Sen så passade jag på att sno godis från hennes pappa, henns bror och katta (A) Hoppas att dem inte märkte nåt :P Lämnar sånt framme när jag är där så kan man inte räkna med att det finns någor kvar sen x)
När klockan var 00.00 till Lördagen fick jag present av Azar. Ett linne och örhängen :) TACK! :)

Söndag 18/3

Jag fyllde år detta datumet x) 15 ÅR ! HAR ALDRIG VART SÅHÄR STOR FÖRR! :D När jag kom hem från Elin, på natten, så grattade mamma och min bror mig, pappa låg och sov :/ Hehe. När jag satte mig vid datan så kommer min bror in med en stor burk in med 2 kg i av mitt favvo-godis ^^, Senare på dagen så kom några släktingar och invaderad min lägenhet för att fira. Dem tror att dem är så himla trevliga och omtänksamma, men egentligen stör dom bara för när dom kommer måste vi dammsuga hela lägenheten, skaffa mat till dem, och göra tårta :O

Idag

Orkar ej skirva mycket, men skola va iallafall rolig med vikarien x) Alla höll på att reta henne hela tiden, jag tror aldrig att hon kommer tillbaka :P Jag och hon bor faktiskt på samma område xD
Efter skolan var jag med Marren, henne nya namn är "Spyflugan" Vi hade precis ätit tårta som va kvar sen i går, och druckit cider. Sen så sa jag nånting, kommer inte ihåg vad, så började hon skratta skit mycket, då hon spydde i sitt glas :O Fräääääsch! x) Nu klockan 18.00 ska jag se på Outsiders, sen kl: 20.00 kommer det igen, och klockan 22.00 kommer Prison Break :) *mysmys med mamma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0