25-26 Mars

Igår 25/3

Den dagen va jag med Stéff. Först så åkte vi ner till stan för att hyra en film "Säg att du älskar mig" Vi köpte också lite godis ^^, När vi kom hem till Stéff så packade vi ner; filt, chips, godis, filmen och en bärbar DVD och sedan gick vi bort till mig. Hos mig så gjorde vi våfflor. SÅÅÅ GOOT <3 Dem blev fula men goda :D När vi hade ätit klart så la vi ner min digitalkamera i väskan bland dem andra grejerna och gick till den stora fotbollsplanen på Brunnsberg. Precis när vi tänkte sätta oss där så såg vi att det va massa äckliga djur :O Så vi förflyttade oss till basket-planen istället och bosatte oss där :D Vi la ut filten och satte på filmen *mys,mys* Så himla varmt det va ute då :) GÖTT. Efter att filmen var slut så kom hennes mamma med två filtar till x) Vi rullade in oss i varsin och låg på den andra :) Vi tog lite kort. Sen började vi frysa, så vi tog vårt pick och pack och stack hem till mig. Jag bytte till lite tjockare kläder. Sen gick vi hem till henne så bytta hon också kläder. Efter det när vi gick ut så hade vi inte så mycket att göra så vi satte oss där utanför henne på bänken och där va även Tony, Bardh, Kenan, Jim och massa andra. Sen stack dem :O Då gick vi ner till Hajen. Shiit va kul vi hade på vägen dit :O Så många roliga, flummiga och fula kort vi fick :D På Hajen köpte Stéff choklad och tuggummi :) När vi hade gått tillbaka till Brunnsberg satte vi oss vid bänken igen, kl: va då ca. 20.30 och jag va tvungen att gå hem kl: 21.00 bara för att jag hade glömt att ta med mig min medecin ut. Så när jag kom hem så startade jag upp datan, tog medecinen och sen spelade jag och pappa tv-spel <3 Och åt chips till :D Efter det så va jag trött så jag gick och la mig.


Idag 26/3

Auuii va seg jag va på att gå upp idag på morgonen. Att sova 1 timma mindre är inte bra ;) När jag kom till skolan va det som vanligt. Vårt lag va bra på gympan x) Vi vann faktiskt båda gångerna :P *stolt* för mitt lag brukar ju aldrig vinna (A) På matten hade vi Magnus, han va inte lika schysst som han brukar :O Jag satt jämte Albin och Hanna och Marren mitt emot :D Jag satt och SMEKTE Albins hår hela tiden. Jag gillar nyklippt och när de är kort, de är ju så skönt ;) Men Albin va inte på humör idag :O Men han sa att han bara va trött :/ Jag och Hanna tog kort med hennes mobil, men sedan tog Magnus den x) Sen så knäckte Anna och Calle min linjal så jag snodde Calles. Shiit vad sur han blev :O Så han snodde tillbaka den. Efter matten hade vi SO. Vi gjorde ingenting som vanligt. Tobbe bryr ju sig inte. Vi lurade han, eller bara till 50% för vi sa att jag och Marren inte hade med oss våra saker till skolan (jag hade de, men inte hon) så vi fick gå o sätta oss i Cafeét och "läsa" Vi fick inte läst så himla mycket :) Vi satt mest och pratade om redovisningen som är till imon, och lite om stan. Skulle förklara för henne vart Enjoy låg. Men att förklara vart saker och ting att ligger för henne är ju som att försökta prata med ett kylskåp :O När vi slutade så ringde jag Tim så han och Jens kom och mötte mig vid skolan. Vi gick ner till och jag skulle lämna filmen från igår, och så skulle jag igentligen köpa ett nytt navel-smycke, men det var stängt :O Får la ta det på ... Onsdag? När vi va i stan träffade vi först Marren, sen kom Amanda, Therese, Irmelin och massa andra x) Så vi där ett tag och pratade. Sen stack jag och Marren upp till Dianas för att köpa godis och telefonkort. Vi fick ner till dem andra sen. Pratade ännu mer :D Jag Irmelin och Marren snackade om tår och fötter x) Det är ju intressant. Sen va jag och Marren tvugna att gå hem bara för att träna inför redovisningen imon :/ HATAR MUNTLIGA! Irmelin gick med en bit för hon skulle hem och packa. När vi kom hem till henne g33kade vi lite data och jag fick se henne i sina nya skor :D HETNOWS <3 Sen tränade vi på det vi skulle. Kl: 17.30 stack jag hem. Ingen va hemma så jag va här i min ensamhet :* Jag ringde mamma, pratade lite med henne... sen kom min bror hem. Vi värmde varsin Billys Panpizza och åt den samtidigt vi kollade på Simpson. Efter det kollade jag lite på Nanny, men det orkade jag inte sen så jag satte mig här och började skirva :) Chattar också lite med Tim och Marren :) Ikväll kl: 20.00 ska jag se på Outsiders, och sen kl: 22.00 ska jag se Prison Break tillsammans med mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0