27-28 Mars

27/3

Hmm... vad gjorde jag igår? Jo, skola iallafall. Det är ju väldigt svårt att komma ihåg :/ Vi skulle redovisa vårt grupparbete. Det blev lite krångel men hoppas ingen märkte de :O Sa i lite fel ordning x) Aja, skit i denu. Jag hatar iallafall sånna muntliga inför klassen och tycker det borde stoppas. Bara för att man inte gör den, måste man få IG då? Det är vad våra lärare säger. Dem är sjuka. Efter skolan så pluggade jag lite, eller ah läste i min bok. Recensionen ska vara inlämnad nästa vecka tror jag? Och jag har inte alls kommit långt i den, och jag är så trög med att komma igång med mitt skrivande. När jag höll på att plugga så ringde Ayse mig på mobilen och frågade om hon fick komma hem till mig för hon var på Brunnsberg och hade ingenstans att ta vägen x) Såklart att hon fick komma. Vi satt inne på mitt rum och snackade skit om skolan och lärarna. Det va iförsig liite skoj ;) Tur att det finns nån som tänker som jag <3 När klockan var 18.00 så stack vi ner till Bagheera för att träningen började 18.30 Träningen va la sådär... va inte på humör för att träna. Jag är så jäkla trött hela tiden nu :O Efter träningen såg jag på Höök. När det var slut så pluggade jag till 22.30, sen så somnade jag >.<

Idag

Idag i skolan fick jag prata med både Mats och Bengt (lärare). Men det gick faktiskt bra :O Då frågade jag Bengt när vi skulle ha mitt utvecklingssamtal, men han sa att vi inte behövde ha det bara för att han hade inget speciellt att säga (A) På SO-lektioner hände det en rolig grej, och en tråkig. Den roliga: Bara för att alla hade redovisat så fick alla varsin vattenballong, vissa två, av våran lärare, Tobbe. Han är ju knäpp så det va ju ingen som blev speciellt förvånad. Jag Issa, Marren, Amalia och Mirre satt i fönstret under lektionen och hade det uppe. Vi hade då fyllt två stycken ballongen med vatten, då kommer Tobbe med en dunder idé. Att vi skulle klasta ner dem på nån som gick där nere :P (vi är längst upp i skolan) Tänk.... EN LÄRARE MED EN SÅN IDÉ?! Han stog själv och väntade med ballongen, och ropde till oss andra: STÄNG DÖRREN TILL KLASSRUMMET SÅ ATT INGEN SER OSS, VI HAR EN VATTENKRAN HÄR INNE SOM VI KAN FYLLA BALLONGERNA MED! Hahaha x) Men bara för att det inte kom nån på länge så orkade han inte vänta mer. Men sen när vi satt där i fönstret med våra ballonger så kom Lill-Liri gåendes precis under oss. Då kastar vi ner en på han, och då hör vi han ropa: OM NI GÖR DET IGEN SÅ KASTAR JAG UT ER! Som vi skrattade. Men nu till den tråkiga grejen: Hanna va ledsen idag på denna lektionen :/ Jag vet inte varför, eller bara en del till det hela. Jag hatar verkligen när andra gråter :( Men hoppas det är bra igen Hanna <3 Efter skolan så tränade jag bowling. Det gick la sådär för mig, men det var kul denna gånge. Jag vägrade att använda påsen :O Aldrig att jag gör de. Efter träningen så åt jag lite, satte mig vid datan en stund, och sen jag gick jag och mötte mamma vid hennes jobb. Efter det så har jag inte så gjort så mycket, ska sova senare >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0