29 Mars

Idag

Kl: 07.00 Gick jag upp.
Kl: 07.40 Började jag cykla till skolan
Kl: 07.50 Var jag framme
Kl: 08.00 Då hade vi musikprovet. Jag kunde alla 10 frågor utantill, men de andra va lite krångligare
Kl: 08.40 Va vi klara med det, och då hade vi rast fram till 09.10
Kl: 11.10 - 12.00 Hade vi SO. Det brukar vara den roligaste lektionen under dagen, och det var det idag med. först redovisade Adnan och Leo, och sen Mirre och Hanna. Efter det så hade framme våra vattenballonger som förra gången x) Men Lill-Liri klarade sig faktiskt denna gången :P Haha! Stackarn >.<
Kl: 12.10 Käkade vi i matsalen, Jag Marren och Azar. Det var hamburgare med potatismos. Det gick la att äta.
Kl: 12.20 Så spelad jag Azar, Hanna, Amalia, Issa och Mirre nån fotbolls-sak för skoj skull x)
Kl: 12.30 Då hade det blivit tråkigt så jag gick till 3G, och där satt Marren och g33kade på YouTube som vanligt. Då satte jag mig också där och lyssnade på The Sweet.
Kl: 12.40 Då skulle vi in för att ha svenska-lektion. Man fick sitta ute om man ville. alla gjorde det förutom jag och Marren x) Vi va ensamna kvar i klassrummet, vi fick inte så mycket gjort :P Snackade mest med Sara (lärare)
Kl: 13.20 Slutade vi för dagen. Jag och Marren hade följe hem efter skolan.
Kl: 13.40 Då hade jag ätit lite, och hunnit sätta mig vid datan. Jag skickade över massa album med The Sweet till Marren :)
Kl: 15.00 Då gick jag och la mig på sängen för att läsa i min bok. Det gick inte så lyckat, efter ett kapitel så somnade jag x)
Kl: 17.10 Vaknade jag. Då såg jag att Azar hade skickat ett sms till mig och hon frågade om jag hängde med till Bagheera lite tidigare.
Kl: 17.30 Va Azar hos mig och vi stack ner till Bagheera. När vi va framme så fyllde hon massa vattenballonger och kastade dem på dörren. En splashade hon på sig själv x) Så bra va hon.
Kl: 18.30 Började basket-träningen.
Kl: 20.00 Var träningen slut, och mamma kom och mötte mig. Hon bjöd mig på lite choklad och ett tuggumi på hemvägen x) När jag kom hem så duschade jag m.m 
Kl: 20.20 Då hade mamma gjort en dubbel-toast-macka till mig x) Jag satt och åt den medans hon åt pan-pizza. Pappa hade precis kom hem igen från jobbet.
Kl: 21.00 Då satt jag och lyssnade på The Sweet, som just nu är som droger för mina öron, så frågade jag pappa om han hade hört dem. Det hade han såklart xD Han har typ hört alla sånna gamla band. Hehe. Så vi satt här på rum och lyssnade på dem och små-sjung till vissa låtar :P 

Ikväll kommer det inget bra på TV:en, så jag får nog ta och läsa en stund istället :/ Segt. Jag somnar ju bara x)  


Vad jag ska göra:

Fest med laget [  ]
Kanske ta ett till hål i örat [  ]
Köpa ett nytt navel-smycke [X]
Färga/slinga håret ljusare  [  ]
Köpa lite nya kläder, IGEN! [X]
Grilla ute snart [  ]
Bada i havet på Påsklovet [  ]
Åka till Skövde med basketen (i april) [  ]
Se på film ute [X]
Läsa ut min bok [  ]
Få mina pengar [X]
Få mina byxor av Loppan [  ]
Åka till Bulgarien (i sommar) [  ]
Börja sola solarium igen (snart) [  ]
Bowlingmatch i helgen (lördag) [  ]
Träffa alla från det gamla lägret (i sommar) [  ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0